Red Dead Redemption i april

Medlem
Red Dead Redemption i april

På tok för lite wilda western spel för en spagetti western fantast som jag, enda egentliga är väll Call Of Juarez så detta är efterlängtat!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

blir nog ett köp

Medlem

De ska bli intressant.
Har sett fram imot detta bra länge nu.
Skulle va nice med nån gameplay film.

Medlem

Om detta kan leva upp till "Grand theft horsie" så kan det bli väldigt intressant

/ LordDaimos

Medlem

haha lol nice one på grand theft horsie

Medlem

HAHAHAHA! Grand theft horsie!! HAHAHA ! Moget!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Förra spelet var grymt roligt, detta blir köp!

Medlem

Ser fram emot det här! Det finns som sagt alldeles för lite västernspel ute!

Inaktiv

Det går ju inte att misslyckas med konceptet kabåj + GTA. Sen får vi hoppas att de använder den dära Euphoria-fysikmotorn från GTA IV.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Deathwisher:

HAHAHAHA! Grand theft horsie!! HAHAHA ! Moget!

Ungefär lika moget som "bajsmacka"?


signatur
Inaktiv
Skrivet av anon_35747:

Det går ju inte att misslyckas med konceptet kabåj + GTA. Sen får vi hoppas att de använder den dära Euphoria-fysikmotorn från GTA IV.

Ja, det är RAGE (GTA IV motorn) med Euphoria och open world/sandbox spelvärld. Kan bli grymt bra.

Inaktiv

Den läckta trailern var inte så svår att hitta. Finns kvar på Dutch och USA locations på länken nedan. Jag laddade den från Dutch (88MB) även om den inte var så snabb. Men den lär väl ändå dyka upp officiellt snart.

http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=4093&id=2071...

Såg grymt ut, riktigt skön trailer. Skönt att Rockstar inte fuskar med sina trailers heller, utan det ser ut att vara direkt från spelet. Hästarna och deras animationer ser riktigt bra ut.

Medlem
Skrivet av Buio:

Såg grymt ut, riktigt skön trailer. Skönt att Rockstar inte fuskar med sina trailers heller, utan det ser ut att vara direkt från spelet. Hästarna och deras animationer ser riktigt bra ut.

Bara att invänta en Hot Coffee-mod för lite horse humping som säkert blir "kvarglömt" bland filerna

/ LordDaimos

1
Skriv svar