Spela Champions Online fritt under helgen

Robot
Medlem
Spela Champions Online fritt under helgen

Köpte (o)turligtvis spelet innan denna "free weekend" genom steam för 20£, 50% rea FTW!

Älskar spelet! Aion tråkade ut mig efter level 45 och WoW faller inte mig i smak längre, rekommenderas starkt för er som gillar att slöspela ett MMO, för detta spelet är perfekt för just det!

Medlem

sämsta med champions online ska vara att man kan solo'a 99.5% av spelet och att det finns väldigt få Grupp quests. vad jag förstått.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Fast det ser inte jag som en dålig egenskap i ett mmo. Ibland vill man verkligen köra sitt race eller sina tider och inte bli hindrad att utvecklas (eller i alla fall nå topplevel) för att det är massa gruppquests. Lord of the rings online var ett solklart sådant exempel.

Medlem

Patchar just nu. Såg att de lagt till en massa nya costume parts så det blir till att spendera några timmar på att uppdatera sviden.

Medlem

Köpte spelet från Steam när de hade 50% rabatt. Patchningen tog 36(!!) timmar. Nu så kan jag inte spela spelet. Det krashar så fort introt är slut och UI't poppar upp. Känner sig rejält lurad.

Har inte lyckats få nån hjälp någonstans från cryptic heller. Forumet är fullt av folk som har extrema performance problem med spelet. Spelat de flesta MMO's som kommit ut de senaste 5-6 åren, och har aldrig varit med om något liknande.

Medlem
Skrivet av Kestrel:

Köpte spelet från Steam när de hade 50% rabatt. Patchningen tog 36(!!) timmar. Nu så kan jag inte spela spelet. Det krashar så fort introt är slut och UI't poppar upp. Känner sig rejält lurad.

Har inte lyckats få nån hjälp någonstans från cryptic heller. Forumet är fullt av folk som har extrema performance problem med spelet. Spelat de flesta MMO's som kommit ut de senaste 5-6 åren, och har aldrig varit med om något liknande.

Har inte haft en enda krasch, bugg, fryslaggning eller något, tog mig 1timma att tanka ner och patcha spelet och allt har funkat klockrent...

Tråkigt att höra att du är missnöjd dock :<

1
Skriv svar