Warcraft 3 uppdaterat

Medlem
Warcraft 3 uppdaterat

Äsch, bara buggfixar. Tråkigt.

Medlem

Лууз еруь сщьштп!

Edit:engelska: Keep them coming!


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

Svenska kanske? Svenskt land

Förövrigt så vet Blizzard hur man ska ta hand om sina kunder.

Medlem

meh, de fixar ju bara struntsaker så att de kan säga att de fortfarande tar hand om sina gamla spel...

Dummaste jag hört nån gång


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Den här uppdateringen kom väl för någon vecka sedan?

Medlem

väntar vi bara på D2 1.13 då som snart tagit ett år sen dem började prata om den patchen


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Gör Warcraft 4 istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Skönt att WC3 patchen är klar så de kan fortsätta på D2 patchen.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Gör Warcraft 4 istället.

Den möjligheten har WOW dödat, typ.

Inaktiv

Hehe, spelet uppdateras fortfarande

Tycker Blizzard borde slänga in officiellt Vista och Win7 support också. Synd att inte fler spelföretag forsätter att hålla spelen i liv.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv
Skrivet av V1per:

meh, de fixar ju bara struntsaker så att de kan säga att de fortfarande tar hand om sina gamla spel...

Dummaste jag hört nån gång

Struntsaker? Patchen verkar ju fixa editorn vilket är det WC3 överlever på nu för tiden (dota?). Det är ju bättre att de fixar det som används än det som inte används.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av V1per:

meh, de fixar ju bara struntsaker så att de kan säga att de fortfarande tar hand om sina gamla spel...

Dummaste jag hört nån gång

Struntsaker? Patchen verkar ju fixa editorn vilket är det WC3 överlever på nu för tiden (dota?). Det är ju bättre att de fixar det som används än det som inte används.

Sista uppdateringen dödade en hel del bra kartor, för alltid... Utan att lösa problemet de försökte fixa... Jag håller med V1per.

1
Skriv svar