Releasedatum för Call of Pripyat

Robot
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Känslan är unik

Ja. Därför jag har klarat det 3 gånger, ett bra spel är som en bra film, den går att se/spela igen.

Hälften av de inlägg som skrivs nedan kommer handla om buggar. Jag orkar inte med er.

Medlem

Längtar! Har spelat runt halva spelet (den ryska versionen) och det verkar verkligen vara det bästa STALKER-spelet hittills. Underbart spel!

Medlem

Ska tilläggas att jag håller Shadow of Chernobyl VÄLDIGT högt, så att jag säger att Call to Pripyat verkar vara bäst hittils... menar jag att det är jättebra

Medlem
Skrivet av Lazaroth:
Skrivet av zhrooms:

Känslan är unik

Ja. Därför jag har klarat det 3 gånger, ett bra spel är som en bra film, den går att se/spela igen.

Hälften av de inlägg som skrivs nedan kommer handla om buggar. Jag orkar inte med er.

haha ja, för man har ju ingen rätt att klaga när ett spel man köpte med release blev spelbart efter mer än ett år. Nej, jag bryr mig inte om att ni kunde klara av spelet. Att man ska behöva dansa omkring massor av buggar för att ta sig igenom ett spel är inte en njutbar upplevelse för mig.

Medlem

har redan klarat ut Call of Pripyat Spelade den ryska versionen av det.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Längtar längtar längtar! Hoppas att dem släpper Collectors Edition i Sverige annars måste jag väl importera från UK igen...


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Det är fortfarande Ukraina som är stalker-seriens hemland! Men härligt att det äntligen fått ett datum, håller på med min andra omspelning av clear sky nu och tätare atmosfär än den i stalker-spelen får man leta efter


signatur

Can't blame the stone for being cold

1
Skriv svar