Nytt spelläge till Fifa 10

Robot
Medlem
Nytt spelläge till Fifa 10

lite onödigt spelläge eftersom Barcelona finns med från början

Medlem

Ah äntligen! Älskade ultimate teams i fifa 09, spenderade säkert hur mycket pengar som helst på det

Denna gång verkar det bli billigare, har för mig de tog 1200 eller något sådant för det till fifa 09. Tråkigt bara att man inte kan spela det med ingame pengarna enbart, det är gjort så att man måste köpa till sig fler kort för pengar för att det skall fungera bra. Liksom microtransaktioner.

För alla som inte fattar, det här är precis som hockeykort, man samlar på bilder på spelare, som man kan sätta ihop till ett eget lag och spela med. Men också så finns taktikkort som kan användas i matcher, samt träningskort som kan förbättra spelare och personal osv. sedan körs det enbart online så man spelar enbart mot andra mänskliga spelare. spelläget är kickass! dock får man tycka vad man vill om att de tjänar pengar på det men jag har skoj med det iaf!

Inaktiv

Kört lite Ultimate Team till 09. Riktigt underhållande. Skönt att dom sänkt priset till FIFA10 dessutom.

Medlem

Tack för beskrivningen Scream112, jag förstod inte på trailern vad som var nytt.

Inget för mig dock. Håller mig till manager mot datorn och att spöa polarna över ett par öl i soffan.


signatur

12:50. Press Return

Medlem

kan de inte typ pyssla ihop något nytt?


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

kunde man inte göra det här redan?

det är ju så jag brukar lira jämt, eller bara göra ett lag med så korta gubbar som möjligt som har 99 i allt. (jag är inte så seriös fotbollskille men det är skoj att leka med fotbollsspel)

Medlem

Ja, det är jättekul att göra massa gubbar med 99 i allt... Not.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av najtrows:

kunde man inte göra det här redan?

det är ju så jag brukar lira jämt, eller bara göra ett lag med så korta gubbar som möjligt som har 99 i allt. (jag är inte så seriös fotbollskille men det är skoj att leka med fotbollsspel)

"Ultimate Team" behöver inte bestå av bra spelare. Beror på vilka kort du får i paketen du köper. Helt random. Och vad fan är vitsen med att göra ett eget lag med 99 i rating? Förstör spelglädjen imo.

1
Skriv svar