Se stjärnorna i Mass Effect 2

Robot
Medlem
Se stjärnorna i Mass Effect 2

Hubba hubba hubba!

Medlem

Keith David <3

Medlem

Gillade aldrig Mass Effect 1. Men dom verkar fått tag på väldigt duktiga skådespelare. Adam Baldwin är stenhård. Och Martin Sheen är väldigt bra också.

Skribent

Tycker Mark Meer och Jennifer Hale också borde få lite screentime!

Medlem

Vilket nice gäng de har dragit in längtar ännu mer nu!

Medlem

många fina damer ^^

Medlem
Skrivet av Fargo:

Gillade aldrig Mass Effect 1. Men dom verkar fått tag på väldigt duktiga skådespelare. Adam Baldwin är stenhård. Och Martin Sheen är väldigt bra också.

Sådär får du ju inte säga :(. Okej, inventoryt var inte bra, striderna var inte optimala, sidouppdragen var lite klena, autosaven var dum, ladd och hissdramatiken kunde gjorts bättre och fordonet borde få smisk...men fan det är ju en piss i havet mot inlevelsen, storyn, röstskådespeleriet, val som har betydelse och en NPC-interaktionsfunktion utan dess like.

När 2:an sopar upp skräpet, blir det förhoppningsvis totalt äg efter årsskiftet. You'll see, you'll see..

Medlem

OMG. det var kvickt gjort. Informativt men ändå inte direkt några spoilers. Undrar om Yvonne Strahovski spelar hon som Cerberus ville göra ett vapen av i boken, har för mig att hon hette Miranda. Synd att Liara inte verkar vara med bara Men Miranda lär ju vara den farligaste Biotic:en näst efter Samara då möjligen.

Medlem

Två från Battlestar Galactica och två från Chuck coolt.

Medlem

Mm... Tricia Helfer. Hon e ju så där fulsnygg (Battlestar Galactica; Number Six)


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

Michael Dorn <3 Worf i ST:Next generation. Awesome ^_^

Medlem

Fan, blev nästan lite småkåt. Vill ha detta nu! Alla skådisar verkar göra ett riktigt bra jobb, förutom Sheen. Känns som att hans röst är lite malplacerad.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Tror det här kommer bli skitbra!

Medlem

Mjo... förstår varför Chuck har uppehåll tills i mars nu iaf ^^ Jävligt nice röstskådespelare det fått med, vill ha!! NU!!

Medlem

Det är ju riktigt tunga röstisar dom har fått med! Men jag tycker inte att Martin Sheens röst passar in till karaktären. Kanske kommer ändra mig sen när jag spelar spelet, men men...
Längtar!:)

Medlem

najs! har aldrig kört ettan men blir sugen på att köpa tvåan

Medlem

2 från BSG, 1 från Firefly. amajgad

Medlem

Jag skulle gärna ha sett Michael Wincott som the illusive man istället, men tror nog det blir bra ändå.

Medlem

Årets spel 2010? Mycket möjligt!

edit: Åh, får läsa om böckerna nu också, så man är redo.

Medlem

Vill ha!!!!!! ge mig, ge mig nuuuuuuuuu!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Detta var droppen som fick bägaren att rinna över!

Bokning av Mass Effect 2 Collectors edition PC är lagd! Ingen som har en tidsmaskin?

Skrivet av Erenthal:

Årets spel 2010? Mycket möjligt!

edit: Åh, får läsa om böckerna nu också, så man är redo.

Det får du se till att göra Riktigt bra böcker, andra är min favorit

Medlem

Hur många böcker finns det? Var på bokia idag såg, Mass effect accension.

Nån som vet?

Medlem
Medlem

Keith David IS BACK! OMFG, vart är Liara och Rex?

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:

Hur många böcker finns det? Var på bokia idag såg, Mass effect accension.

Nån som vet?

Böckerna äger,

Acension är andra bock av 2 Revelatio när den första, den bör läsas eftersom den är faktiskt bättre.

Medlem

men ge mig spelet!!

Medlem

Tipsade FZ om den här filmen för några dagar sedan.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Vill ha faktorn är helt enorm... Körde just igenom ettan, igen. Får dom till storyn minst lika bra kommer detta vara en stark kandidat till årets spel

Inaktiv
Skrivet av Neonxz:

Mjo... förstår varför Chuck har uppehåll tills i mars nu iaf ^^ Jävligt nice röstskådespelare det fått med, vill ha!! NU!!

Chuck börjar den 10 Jan

12
Skriv svar