Dragon Ages magiker på rörlig bild

Robot
Medlem
Dragon Ages magiker på rörlig bild

Dragon age är lugnt den mest efterlängtade titeln 09 för mig iallafall. 09 har varit en stor besvikelse hittills.

Medlem

Mycket bättre trailer än "Sex & violence". Att skippa manson var ett bra val.

Medlem

Ser sjukt bra ut. Blir mer och mer taggad på det här spelet hela tiden.
Men visst har jag fattat rätt om jag förstått att det inte finns någon co-op? Hade varit sjukt fräscht ifall det fanns.

Är det bara jag eller känns det som att karaktärerna är riktigt dåligt ljussatta, känns som om de inte riktigt passar in i resten av världen. Tyckte det kändes likadant i Neverwinter Nights 2...

Inaktiv

spelet ser fortfarande stelt ut, men bara det blir ett riktig RPG denna gång så blir man väl nöjd. Storyn oroar mig sig inte för eftersom det är ju i alle fall bioware.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Så länge de får bort en del av den stelheten som fanns i ex. Neverwinter Nights 2 (ja jag vet, Obsidians skapelse), som jag tycker mig ana här, så är det lugnt. Fast å andra sidan så är det också lugnt, trist att det blev uppskjutet lite längre till PS3 bara =/


signatur
Medlem

Nu blev jag faktiskt lite intresserad...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Blir bara mer och mer sugen, blir nog köp direkt
Mer rpg till ps3!

Medlem

Handlingen känns som vilket rpg som helst. Men ska hålla ett öga på detta, kan vara kul att spela ett rpg på PS3.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Verkar intressant.

Medlem

OMG! Har lyckats missa det här på nåt höger men fan va mysigt det ser ut!

Medlem

Är detta Singel Player?

Medlem

Verkar vara lite samma story upplägg som i Mass Effect... Gå med i supersoldaterna, döda the bad-guy~

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Är detta Singel Player?

Helt och hållet.

Medlem

Storyn och gameplay verkar lovande. Men grafiken! Fulaste jag sett på flera år. Konsolanpassat tippar jag...


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Grym trailer! Kändes mer som en film än ett spel:) Jag har inte varit så intresserad av detta spel innan men denna trailern såg väldigt episk ut. Dock har jag svårt att tro att spelet kommer leva upp till förväntningarna, efter denna trailern..

Medlem

Gah, orkar inte vänta tills November!


signatur

Metal is best served heavy.

1
Skriv svar