Randy Pitchford om Borderlands DLC

Robot
Medlem
Randy Pitchford om Borderlands DLC

Hoppas verkligen att detta blir bra, för det är detta jag har tänkt lira i höst och vinter.

Inaktiv

Jag tänker köpa Borderlands till min X360, kan knappt vänta ända till Oktober!

Och att DLC kommer komma fort är bara underbara nyheter.

Jisses 100 speltimmar

Medlem

Grrrrryymt!
Kan man köra coop?

Medlem

4 spelare coop online ..kan nog vara så att det finns splitscreen med på konsol ..är inte 100 på det

Har förbokat till pc

Hoppas att några dlc blir gratis

Medlem

Och om nu allt DLC redan är klart, varför inte programmera in det i spelet direkt?

Jag hatar denna DLC-mjölkning som är så inne nu för tiden...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Och om nu allt DLC redan är klart, varför inte programmera in det i spelet direkt?

Jag hatar denna DLC-mjölkning som är så inne nu för tiden...

Tja det kanske inte får plats, eller inte tillräckligt med tid, du vet väl trots allt om att borderlands varit under utveckling skapligt länge?

Behöver ju inte börja whinas redan.

Medlem

Ar de i "cert" som Eurogamers artikel sager sa ar de mer eller mindre "content complete" och lagger inte in mer saker i spelet.

Ingen sager att "allt DLC redan ar klart", han sager ju i originalartikeln att deras planer pa DLC ar "in motion", vilket later som om de kommit pa en massa ideer och nu borjat arbeta pa att realisera dem.

Formuleringarna i teasern for artikeln och innehallet kanns ju lite medvetet vinklat just for att skapa reaktioner hos lasarna..

Medlem

Att det är det bästa studion någonsin gjort säger ju egentligen inte speciellt mycket. Allt har varit mediokert.

Medlem

Jag har börjar bli mer sugen på denna titel. Att spela co-op 4 st genom hela spelet och levla. Ja det låter lockande. Blir till PS3 med ett par polare om det blir bra.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar