NHL 10-demo ute

Robot
Medlem
NHL 10-demo ute

Inte enda demot ni missat, av dom "större" spelen då. Tex dirt 2 finns ute.

Inaktiv

Shadow Complex?

Medlem

Bokat och klart!

Medlem

Demot kom ju ut i torsdags, uj uj uj vad sent.

Medlem

Satans giriga Microsoft! Demot går bara att komma åt om man har XBL Gold. Vi som har PSN får vänta till den 27e då det släpps där och på XBL silver...

Bara för att MS ska få några extra kronor. Bah!

Medlem
Skrivet av Mordeus:

Satans giriga Microsoft! Demot går bara att komma åt om man har XBL Gold. Vi som har PSN får vänta till den 27e då det släpps där och på XBL silver...

Bara för att MS ska få några extra kronor. Bah!

Förra året kom demot först till playstation, likadant vissa patchar.
Förra gången var det PSN, detta året är det krysslådans tur.

Dessutom förstår jag inte vad det skulle vara för fel att vi som BETALAR för guld får vissa grejjer några dagar tidigare?

Medlem

Okej om Guld members för det innan Silver, men stör mig på att det även försenar PSN releasen.

Medlem
Skrivet av Mordeus:

Okej om Guld members för det innan Silver, men stör mig på att det även försenar PSN releasen.

Inte säkert att det är XBL Gold som stör, kan också vara det gamla vanliga, att Sonys verifieringsprocess tar längre tid än MSs. Vet inte om resultatet blir bättre, vet bara att allt jag tankat från PSN fungerat som det ska. Det senaste som träffade microsoft var ju att man kunde spela fullversionen av Shadow Complex från demoversionen.

Medlem

NHL 10 blir ett köp


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Mordeus:

Okej om Guld members för det innan Silver, men stör mig på att det även försenar PSN releasen.

PSN fick det ju tidigare förra året.

Medlem
Skrivet av Mordeus:

Satans giriga Microsoft! Demot går bara att komma åt om man har XBL Gold. Vi som har PSN får vänta till den 27e då det släpps där och på XBL silver...

Bara för att MS ska få några extra kronor. Bah!

lägg ner,,microsoft har en livetjänst som vida överstiger psn,det kan jag gärna betala 60pix/månad för..
man får vad man betalar för....

Medlem
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Mordeus:

Satans giriga Microsoft! Demot går bara att komma åt om man har XBL Gold. Vi som har PSN får vänta till den 27e då det släpps där och på XBL silver...

Bara för att MS ska få några extra kronor. Bah!

lägg ner,,microsoft har en livetjänst som vida överstiger psn,det kan jag gärna betala 60pix/månad för..
man får vad man betalar för....

Jepp, LIVE-tjänsten är värd pengarna.

Medlem

oavsett, är det nåt bra då?


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem
Skrivet av SlokMustasch:

oavsett, är det nåt bra då?

Demot är faktiskt bra, och lovar mycket inför det hela spelet.
Jag kommer nog köpa spelet i varje fall, efter att ha spelat demot.

Det nya HARDCORE mode, känns som ett måste, då spelet faktiskt känns VÄLDIGT likt riktig hockey, har faktiskt aldrig varit med om ett sportspel som är så realistiskt.

1
Skriv svar