Rare: "Shooters kommer fungera med Natal"

Robot
Rare: "Shooters kommer fungera med Natal"
Medlem
Rare: "Shooters kommer fungera med Natal"

kommer nog helt klart att inte köpa detta. Nöjer mig med mitt Wii.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Railshooters lär ju k unna bli rätt spexiga med detta om man vill upp o skutta lite. Det svåra är väl att sikta antar jag.

Men är ju bara ha en fast kamera som visar en scen där du kan ta skydd etc genom att flytta dig framför natal kameran. Men vanliga shooters har jag lite svårt att se.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Borde väl kunna kombineras med en vanlig laser pistol som fanns till nes tex. då blir det ju lite enklare att sikta

Medlem

Det har jag tänkt på ända sedan jag hörde om Natal för första gången att shooters skulle funka utmärkt till Natal.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

hype, spelet kommer sälja på att folk vill testa det nya men i slutendan kommer det vara ett spel man kör en gång och sen aldrig mer.
troligtvis kommer dom riktiga stöden om ett år eller senare då folk för det första kommit på hur man bäst använder tekniken och sen lyckas få in i det i roligt gameplay.

Inaktiv

Rare: Vi gör medelmåttigt bra spel till XBox 360 och Natal är vår enda chans att få fortsätta innan vi får sparken.

Microsoft köpte upp dem för stora pengar, 375 miljoner dollar.

Här är en jämförelse:

Rare Ltd
Senaste spel: Banj-Kazooie: Nuts & Bolts
Släpptes: November 2008
Total försäljning: 0.52 milljoner - källa http://www.vgchartz.com/games/game.php?id=21977
Resultat: Studion lever vidare.

Ensemble Studio
Senaste spel: Halo Wars
Släpptes: Mars 2009
Total försäljning: 1.39 miljoner - källa http://www.vgchartz.com/games/game.php?id=7715
Resultat: Microsoft lägger ner dem (dock innan Halo Wars släpptes).

Medlem

Klart det GÅR att göra, men det lär bli extremt oprecist och knappast kul.

Medlem

Jag förstår inte riktigt hur man ska röra sig i en shooter i Natal. Ska man gå/springa stillaståendes framför tv:n? Eller kommer det bara bli urtrista Railshooters i framtiden?

Inaktiv

Snacka om att ta ett par steg bakåt från mus och tangentbord.

Medlem
Medlem

PC is da thing for me, så jag avstår med, kvittar hur bra de än själva tycker att det är...

1
Skriv svar