Speltoppen vecka 34

Robot
MFZ
Medlem
Speltoppen vecka 34

7. Prey

better late than never. ;D


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Ja, var kom den ifrån? Men, men, trevligt med några PC-spel på listans övre halva.

Medlem

Hur kommer det sig att Prey har klättrat sig in på listan? Spelet är otroligt bra men det har väll inte legat i listan på sisådär 3 år?


signatur

<3

Medlem
Skrivet av jovviz:

Hur kommer det sig att Prey har klättrat sig in på listan? Spelet är otroligt bra men det har väll inte legat i listan på sisådär 3 år?

Säkert någon prissänkning eller nåt.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Skönt att se att Wolfenstein säljer bättre på PC än på konsoll och detta trots att spelet är lite konsolifierat


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av jovviz:

Hur kommer det sig att Prey har klättrat sig in på listan? Spelet är otroligt bra men det har väll inte legat i listan på sisådär 3 år?

Säkert någon prissänkning eller nåt.

Kostade en tia på cdon.se ett ganska bra tag. Men inte nu längre.

Medlem

En tia är väl vad fodralet och skivan är värt. ^.-

Bra spel hur som helst, Prey alltså.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Top Trumps... Welcome To The Twilight Zone of Sverige.

100 spänn att om det släpps ett schlager spel så tar det The Sims ständiga plats på listan.

Medlem

Roligt att Wolfenstein säljer bra, blir att köpa det när plånboken är mindre tom.

Inaktiv

Sluta med Prey. :-|

Inaktiv

Vi måste även se hur många x antal det är också. Tror nog inte att det handlar om så många.

Medlem

Jag är den skyldige! Köpte Prey på MediaMarkt för 49:- denna månaden. Trodde jag hade gjort ett klipp, när jag till min förvåning såg att spelet kostade 10:- på cdon.com

Medlem

Har inte testat det på konsoll men på PC är det grymt. Bra flyt på högsta, bra grafik och helskönt ljud i ljudanläggningen.

Min XP är inte den nyaste och gammalt N8800 grafikkort.

Medlem

Stark vecka för PC, minst sagt.

1
Skriv svar