Cursed Mountain filmat

Robot
Medlem
Cursed Mountain filmat

Skräck på Wii joo tjena med den grafiken blir man rädd utan den otroligt dåliga grafiken. Wii har dock inte lång tid kvar tyvärr.

Och till er som säger grafiken är inte allt sant, men någon någorlunda standard måste det finnas.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Ang. bilden.. Är det bara jag som vill säga: "Du gubbe... kolla bakom dig!"

Medlem

Det ser riktigt riktigt bra ut. Det här kan nog mycket väl bli ett toppenspel med toppenbetyg!
Som toppen på berget

Medlem

Den trailern var ju kass. Jag fick ingen som helst uppfattning om spelet. Inte ens vad det är för genre.

Medlem
Skrivet av reVVe:

Det ser riktigt riktigt bra ut. Det här kan nog mycket väl bli ett toppenspel med toppenbetyg!
Som toppen på berget

Hmm, fick 5/10 i betyg hos Gamereactor så... Ja, man får hoppas på fler bättre åsikter.

Inaktiv

The suffering har ett par år på nacken, är gratis.

Det spelet är så jävla bra. Spela det om ni inte gjort, och om ni gillar skrck.


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Det är ju bevisat att Gamereactor är fullständigt partiska och förkastar allt som inte är xbox 360-spel. Titta bara på deras lista över höstens bästa spel.
Varför förstår inte folk, och framförallt inte skribenter att hd-upplösning INTE är någon faktor som avgör hur kvalitativt ett spel är.
Det är vilken estetisk nivå grafiken i ett spel ligger på som avgör hur stämningsfullt spelet är, och Cursed mountain är mycket mer estetiskt tilltalande än många ps3- och xbox 360-spel.

Medlem

Hade varit trevligt om det kommit till PC.

Medlem
Skrivet av keffosteffo:

Ang. bilden.. Är det bara jag som vill säga: "Du gubbe... kolla bakom dig!"

Eller hur; Se upp för textursprickan i taket!


signatur

Can't blame the stone for being cold

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Hade varit trevligt om det kommit till PC.

Jepp, kommer till Pentium 486 burkar nästa år.

1
Skriv svar