Det surras om Okami 2

Robot
Medlem
Det surras om Okami 2

Åh, älskade ettan, jag ångrar att jag sålde det... Hoppas att det kommer en tvåa!

Enda "dåliga" med första spelet enligt mig var det jobbiga surret de hade istället för röster!

Medlem

Jag är i det läger där jag finner det totalt onödigt att göra en uppföljare. Även om första spelet inte sålde något vidare, känner jag att det ändå blir ett sett för Capcom att försöka mjölka in på nu något etablerad titel. Nej låt Okami vara det är ett spel utvecklat av Clover studios och de finns ej mer , i varje fall inte under det namnet och därför ska det inte röras nå mer.

MFZ
Medlem

ettan va ok, men det där mumlet från karaktärer som pratade var fan ohållbart irriterande.

och det var.. mycket dialog.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Okami är ett underbart spel, och det spel jag köpt mest. Många vänner och bekanta har fått det i julklapp osv

Har inget emot röstljudet i spelet, enda nackdelen tycker jag är det långa introt man inte kan trycka förbi.

Medlem

OMG OMG OMG OMG! Okami är världens bästa spel.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Capcom kan dra åt helvete.

Clover som utvecklade bland annat Okami finns inte längre utan upplöstes av beslut från Capcom som nu äger varumärket. Om en uppföljare skulle komma så har då folket bakom originalet ingenting med det att göra utan det kommer bara vara ett sätt att mjölka pengar ur namnet.

1
Skriv svar