Prey får nya föräldrar

Robot
Medlem
Prey får nya föräldrar

Jag gillar Prey.

Medlem

nej det gör du inte jag gillar prey:D

Medlem

prey är jätte kul, en 2a hade suttit fint

Medlem

Prey, bästa spelet som drivs av Id Tech 4 motorn.


signatur

<3

Medlem

Pray var ett riktigt skoj singel player, skulle uppskatta en 2:a
Faila inte Pray riktigt hårt på multiplayer delen?

Medlem

Prey är grymt och nyskapande på flera sätt. Det var det första FPS-spelet med portaler. Det leker med gravitationen och så kan man vandra ur sin fysiska kropp.
Riktigt snygg grafik också. Baserat på Doom3-motorn
Köpte det på CDON för 10 kr. Såg att de sålde det för 1 kr för några veckor sen också.
Nu kostar det 99 kr igen ser jag.

Medlem
Skrivet av jovviz:

Prey, bästa spelet som drivs av Id Tech 4 motorn.

Efter Doom 3 ja..

Skrivet av Mulletmidget:

Prey är grymt och nyskapande på flera sätt. Det var det första FPS-spelet med portaler. Det leker med gravitationen och så kan man vandra ur sin fysiska kropp.
Riktigt snygg grafik också. Baserat på Doom3-motorn
Köpte det på CDON för 10 kr. Såg att de sålde det för 1 kr för några veckor sen också.
Nu kostar det 99 kr igen ser jag.

Första spelet med portaler? Naj skulle jag inte tro!
Var ett riktigt skönt spel faktist och lite annorlunda, håller rätt hög kvalite:) Något jag verkligen skulle vilja ha en uppföljare till!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

KoP
Medlem

Älskade introt i baren då Blue öyster cults låt 'Dont fear the reaper' drog igång på jukeboxen och allt banade åt helvete därifrån.

Medlem

prey kommer aldrig glömma det riktigt roligt!kankse kommer en uppföljare:O?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Duke Nukem...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Prey var roligt o spela igenom en gång, försökte mig en andra gång men så roligt var det inte imo. Skulle inte tacka nej till en uppföljare


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Prey var tyvärr ett sånt spel som jag enbart skulle kunna köpa för 99 kr. Kanske.

Testade demot. "Meh" var tanken.

Måtte fan ta dom om detta försenare TES 5.
Men troligen köps det till ID.

Medlem

Prey 2 då kanske!

1
Skriv svar