Se gameplay i Cities XL

Robot
Medlem
Se gameplay i Cities XL

Ser ut som hårdporr för före detta simcity fantaster. Inte riktigt min grej dock.

Medlem

Jag var värsta sim city fan förut, borde gilla de här spelet men tyvärr så gör jag inte det, va lite för avancerat för min smak när jag testade demot.
Fatta inte så mycke, men de är nog för att jag är ganska korkad oxå.

Medlem

jag gillar denna typ av spel, men demot störde jag mig på, små grejer som irreterade. bro byggande var droppen, det bygga ur och jag fick det att fungera, men konstatera att det spel retar upp så jag la ner min förhoppning på detta där.

Medlem
Skrivet av TruB:

jag gillar denna typ av spel, men demot störde jag mig på, små grejer som irreterade. bro byggande var droppen, det bygga ur och jag fick det att fungera, men konstatera att det spel retar upp så jag la ner min förhoppning på detta där.

Va?

Medlem

Ifall RETAIL-versionen inte kommer o skilja sig väldigt mycket ifrån DEMO-versionen så blir det inte ens nedladdat av mig. xD

Ett Sim City 5 vore välkommet däremot. Oh ja...

Medlem

Kommer bli epic fail, har betatestat. NDA fortfarande så kan inte gå djupare in i detaljer. Men demot säger väl iofs det mesta.

Sim City 5 !!! NU!

Medlem

Riktigt kul spel. Ganska mycket buggar än så länge men det finns definitivt potential. Mycket hänger dock på att Monte Cristo skärper sig och levererar nytt content varje månad. Pre-ordered.

Medlem

Tycker det ser så tråkigt ut. Inte levande på något vis... fast verkar ändå lite intressant. Väntar nog på Sim City 5 dock och tills dess får jag köra 4an


signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Lie|:

Tycker det ser så tråkigt ut. Inte levande på något vis... fast verkar ändå lite intressant. Väntar nog på Sim City 5 dock och tills dess får jag köra 4an

Kommer det verkligen nåt mer ambitiöst Sim City? Det senaste var väl nåt simsifierad barnspel mer eller mindre.

Tycker detta var helt okej, ganska djupt med alla affärskontrakt man kan skriva med andra spelare och så!

Edit:
Fast efter att ha spelat en stund inser jag att det är alldeles för buggigt och halvfärdigt. Det har sina styrkor, men också massor av svagheter..

Medlem

Konceptet verkar bra och okej grafik till skillnad från SimCity 4, men alltså jag hade heldre velat ha en röst som gick igenom allt med dig... iställe för text.

Medlem

Verkar otroligt roligt.
Definitivt nånting att skaffa när det kommer ut!


signatur

Another successful procedure!

1
Skriv svar