DoW 2-expansionen bjuder på kaos

Medlem
DoW 2-expansionen bjuder på kaos

Blood for the blood god!

Inaktiv
Medlem

Ehm, den inlänkade sidan innehåller ju bara gamla bilder på de gamla raserna.
Här finns nya bilder;
http://www.dawnofwar2.com/se/home


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Oh, något att se fram emot... så länge den hinner komma ut före StarCraft 2 vill säga

Medlem

nu vill vi bara ha Tau med sen är jag nöjd


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

Ursäkta språket men F*** YES Chaos!
Älskar dem, synd att de troligen blir Khorne som är huvud guden o inte Nurgle eller Tzeench

Medlem

HARPAAAA! Nu måste vi fortsätta vårat coop äventyr och hoppa ihjäl våra fiender!


signatur

Videomupp

Medlem

Blood marines? Kom igen fz! sluta slarva... För att inte tala om chaos marines...

För övrigt lär det vara chaos undivided p.g.a. att man möter The Black Legion som inte följer någon speciell chaos gud utan chaos som helhet.

Medlem
Skrivet av Kharif:

Ursäkta språket men F*** YES Chaos!
Älskar dem, synd att de troligen blir Khorne som är huvud guden o inte Nurgle eller Tzeench

Knappast, Khorne är den mest meningslösa Chaos Guden att ha som spelare. Däremot lär det väl bli Chaos United eller vad den heter där det är alla fyra tillsammans vilket är ganska tråkigt.

Förhoppningsvis är dom lite roliga och ger en 4 hjältar för MP där varje hjälte är en chaos aspect. Dvs en brutal melee gubbe för Khorne, en range magiker för Tzeench osv.

Men vill ha mina Imperial Guard med...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

synd,, nu kommer inte SM vara den lätta rasen att vinna med längre, jag kan ha fel men jag har fått för mig att Chaos alltid är tuffare än alla andra och alla som vill ha lätta vinster kör med chaos

För övrigt är jag helt exalterad att det äntligen kommer en expansion med en ny spelbar ras
Ser fram emot att få spela igen

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

nu vill vi bara ha Tau med sen är jag nöjd

Synd att Tau inte om före det här! f**k chaos och ge oss Tau!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Inaktiv

Tau är för newblets, ge oss IG!

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:

Knappast, Khorne är den mest meningslösa Chaos Guden att ha som spelare. Däremot lär det väl bli Chaos United eller vad den heter där det är alla fyra tillsammans vilket är ganska tråkigt.

Förhoppningsvis är dom lite roliga och ger en 4 hjältar för MP där varje hjälte är en chaos aspect. Dvs en brutal melee gubbe för Khorne, en range magiker för Tzeench osv.

Men vill ha mina Imperial Guard med...

Har för mig att de är Eliphias som styr de här Chaos grabbarna så de blir väl Alpha Legion som kommer o vill leka.

Och faktiskt så hade jag samma tanke med MP hjältarna

Medlem

Bara jag som tycker DOW 2 kampanjen inte var något vidare?

Medlem

Inte den bästa kampanjen någonsin kanske, men den är rätt bra i min mening.

Inaktiv

Kampanjen är lite nyskapande ändå, inget annat RTS som gjort något liknande vad jag vet. Det som behövs är mer variation och vehicles i vissa scenarion.

Ser fram emot expansionen. Enheterna ser riktigt bra ut, absolut inte fel med svart+guld eller rött.

Medlem

Chaos är bäst!
"Death to the enemy! Death to the false Emperor!"


signatur

Welcome to the Manglerdome

1
Skriv svar