Om musiken i Dragon Age

Inaktiv
Om musiken i Dragon Age

Hon jobbar på Bioware, hon är grymt bra på det hon gör, tjänar bra, snygg som fan, behöver hon en boytoy? .... i am in love.

Bara jag heller är det inte lite väl mycket hype för detta spel? jag tycker dessutom all grafik ser grötigt ut, som gears of war fast på medeltiden :S


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Gud vilken underbar röst hon hade!


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

Bara jag heller är det inte lite väl mycket hype för detta spel? jag tycker dessutom all grafik ser grötigt ut, som gears of war fast på medeltiden :S

Vilket forum hänger du i? Bara kolla in tidigare nyheter om spelet så ser du att intresset är överlag ganska svalt.

Medlem

Första trailern på länge som inte hade en direkt avtändande effekt på mig. Kul som omväxling.

Medlem

Inon Zur gjorde väl musiken till BG-spelen också om jag inte minns helt fel? En av de bästa på spelmusik.

Inaktiv

Tror jag ska skaffa spelet, ENDAST pga musiken och de dramatiska scenerna.

Medlem

Inon Zur! Inon Zur!

Bästa kompositören någonsin, alla medier!

Blir ett garanterat köp nu!

Medlem
Skrivet av toern:

Inon Zur gjorde väl musiken till BG-spelen också om jag inte minns helt fel? En av de bästa på spelmusik.

Michael Hoenig har gjort musiken till Baldur's Gate spelen.

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

Bara jag heller är det inte lite väl mycket hype för detta spel? jag tycker dessutom all grafik ser grötigt ut, som gears of war fast på medeltiden :S

Den hype som finns kring spelet kommer från att det är Bioware som gör det. Dom har många hardcore fans.

Det sagt så förstår jag inte riktigt heller var du får att det är mycket hype omkring detta spel. Tycker jag faktiskt att hype-o-metern är förhållandevis låg. Antar att det beror på antingen att marketing för spelet inte kommit igång riktigt än eller att spelet inte har Baldurs Gate i namnet.

Medlem

Musiken låter kanon det jag hört av den. Verkar lovande, för musik kan verkligen göra en scen levande.

Medlem

Om jag inte missminner mig så gjorde Inon Zur musiken till Throne of Bhaal.

Medlem

Av vad jag tidigare hört av deras soundtrack på deras hemsida, så kommer det vara riktigt bra, och så värkar det än. Jag vet fullt ärligt talat om jag vågar köpa det här spelet, har en känsla av att jag kommer tappa tidsuppfattningen och arbetsmoralen helt i så fall!

1
Skriv svar