Gran Turismo 5 i vår?

Robot
Medlem
Gran Turismo 5 i vår?

Den som lever får se...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Väntar otåligt på GT5 men väntan kommer att löna sig, ivarje fall när man ser på billistan (bildlig lista), bland bilarna finns Ferrari 330 P4 '67 och Lamborghini Gallardo LP560-4.


signatur

One man can make a difference

Medlem

Snart kan man kalla GT5 för jesus, alla har hört talas om det men ingen har sett det

(obs ett skämt)


signatur

Jäh!

Inaktiv
Skrivet av CampKing:

Snart kan man kalla GT5 för jesus, alla har hört talas om det men ingen har sett det

(obs ett skämt)

Alla vi som köpt demot har ju sett den, så ditt resonemang fungerar dessvärre inte. Bra försök dock.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

*längtar*!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Förhoppnings släpps det samtidigt. Ju tidigare desto bättre

Medlem
Skrivet av CampKing:

Snart kan man kalla GT5 för jesus, alla har hört talas om det men ingen har sett det

(obs ett skämt)

Men jag har ju sett Jesus

Medlem
Citat:

Jag tror inte det [släppdatumet] kommer vara så annorlunda för USA och Europa. Marknadsavdelningen diskuterar fortfarande det här.

Man kan ju undra vad det är marknadsavdelningen diskuterar?

Varför inte släppa skiten när det är klar bara?

inK
Medlem

Jag litar inte på något datum numera förrän jag ser det i spelhyllan! Tråkigt att läsa hela tiden att det blir framskjutet.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av inK:

Jag litar inte på något datum numera förrän jag ser det i spelhyllan! Tråkigt att läsa hela tiden att det blir framskjutet.

Hur kan något som aldrig fått ett releasedatum bli framskjutet? Din logik vissnar...

Medlem

Gran Turismo 4ever

Löjligt.

Medlem
inK
Medlem
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av inK:

Jag litar inte på något datum numera förrän jag ser det i spelhyllan! Tråkigt att läsa hela tiden att det blir framskjutet.

Hur kan något som aldrig fått ett releasedatum bli framskjutet? Din logik vissnar...

Okej, datum var fel ordval, du har rätt.
Men vi har läst uttalanden om att det skulle komma strax efter Gran Turismo PSP, senare att det skulle komma i år. Nu i vår.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av CampKing:

Snart kan man kalla GT5 för jesus, alla har hört talas om det men ingen har sett det

(obs ett skämt)

Men jag har ju sett Jesus

Lägg av, vad sa han då?


signatur

Jäh!

1
Skriv svar