Resident Evil: Afterlife nästa höst

Robot
Resident Evil: Afterlife nästa höst
Resident Evil: Afterlife nästa höst

Kan man ens göra en film efter en film som heter "Extinction"? vad jag kunde utröna var världens befolkning zombies i förra filmen så.....hmmmm. Ska bli intressant att se storyn.:|


signatur
inK
Medlem

Med tredje filmens slut var det ju ett måste med en uppföljare enligt mig. Skönt att återse Milla i huvudrollen, men det får gärna räcka efter denna.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

FFS , kan dem inte göra filmerna mer baserade på spelen!

Wenthworth Miller äger dock!

Medlem

Det bästa dem skulle kunna göra är att sparka Milla Jovovich. Ok, hon passade i rollen som en psyko Leelo i Femte elementet, men i övrigt?

Paul W.S. Anderson... ... ja, filmen blir en flopp tror jag. Hoppas jag har helt fel!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Yes, äntligen lite goda nyheter.. Dock så hade det vart betydligt bättre filmer om dom var baserade på spelen, istället för att endast sno namn och platser ifrån spelen..

Inaktiv

Tror filmen kommer bli hur grym som helst, och Milla Jovovich passar rollen perfekt!

Medlem

Tycker dom ska ta tillbaka Jill och ha med Julia Voth som Jill Valentine! :heart::heart:

Hon är Jill Valentine!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tror jag kommer gilla den, de tidigare filmerna har varit... underhållande.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Det kommer att suga!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

dom kan inte göra filmer i dagsläget hatar RE filmerna spelen är asbra jämfört med filmerna:)

Medlem

Grymt! Ser framemot

Medlem
Skrivet av zauii89:

FFS , kan dem inte göra filmerna mer baserade på spelen!

Wenthworth Miller äger dock!

Håller med till 100%


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Med tanke på hur värdelösa de senaste tre filmerna varit så vågar jag luta åt en flopp

Men men, så länge det finns pengar så finns det dem som har för mycket av detsamme.


signatur
Medlem

Varför lär sig dom sig aldrig att följa ett jävla spel för?! Då pratar jag om alla spelfilmer som jag sett iaf, max payne, silent hill, resident evil osv. Senaste resident evil filmen var ju värdelös och effekterna hade typ gått bakåt.
Jag hoppas dock att den här blir mer spännande.

Inaktiv
Medlem

Tyckte iof att första Resident Evil-filmen var riktigt bra.
De efterföljande hade dock behövt betydligt bättre uppstyrning, men tror inte heller att de nödvändigtvis hade blivit bättre om de varit mer som spelen, eftersom det är rätt mycket B-film över spelstories fortfarande. För att inte tala om allt meningslöst grindande, som knappast passar särskilt bra på filmduken.

Dock så finns det metaplotter i spel, som ibland är riktigt bra, det är sant. Men det gäller att gallra och inte alls ta med hela paketet.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

fan va nice! så jävla taggad på mer RE nu

Inaktiv

RE filmerna går att se på men knappast Oscar material.

Medlem

gött, har väntat länge på den - synd det är ett år kvar bara men men, nu vet vi att den kommer i alla fall..

ska bli intressant å se hur de bygger på den 3dje filmer, som hade ett lite speciellt slut


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Nimr0d:
Skrivet av zauii89:

FFS , kan dem inte göra filmerna mer baserade på spelen!

Wenthworth Miller äger dock!

Håller med till 100%

finns ju en Resident evil film som är basserad lite på spelen - Animerad film - kom 2008. vet dock inte om den säljs i sverige.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Vafan, filmerna är en skam mot RE serien -_-


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Ja är det Paul som gör denna med så flopparna den garanterat!

Inaktiv

gillar alltid Resident Evil filmerna

Medlem
Skrivet av rolle90:
Skrivet av Nimr0d:
Skrivet av zauii89:

FFS , kan dem inte göra filmerna mer baserade på spelen!

Wenthworth Miller äger dock!

Håller med till 100%

finns ju en Resident evil film som är basserad lite på spelen - Animerad film - kom 2008. vet dock inte om den säljs i sverige.

Ja degeneration heter den, riktigt bra faktiskt.

Medlem

tror dom balanserar filmerna på ett "knivs egg" så att säga, kan båda bli bra och gå åt skogen....
Men efter denna får dom nog sluta mjölka pengar ur Resident Evil, dom är rätt bra till en viss grad men...
Vi får se hur det går

Medlem

YES =D ÄNTLIGEN!


signatur

When theres no more room in hell, the dead will walk the earth

Medlem

ÄNTLIGEN!! Första filmen var asbra, så pass bra att de två efterföljande kan förlåtas för deras uselhet.
Hoppas att den fjärde nu blir lika bra planerad och skött som den första så att vi får ett värdigt slut

Milla'n är för övrigt asbra i sin roll

Medlem

Blir väl en flopp som alla andra RE filmer.

Medlem

Tja dom har iallafall fortfarande kvar zombies... till skillnad från spelen. Men ser mycket hellre att dom petar in Jill Valentine igen och lite annat STARS folk eller dylikt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

12
Skriv svar