Stanna till vid WTF?!

Robot
Medlem
Stanna till vid WTF?!

Brukar ta en daglig titt där Det sägs ju att ett skratt förlänger livet, isf tack FZ


signatur

AYY LMAO

MFZ
Medlem

wtf hade ju lite högre standard i början, nu ere mest dagisklipp imho.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Antikvitet
Skrivet av Sheikh Plisken:

wtf hade ju lite högre standard i början, nu ere mest dagisklipp imho.

Som nyheten nämner, det är du som formar WTF. Hjälp oss genom att skicka in bra länkar så blir avdelningen bättre!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Borde man inte kunna begränsa lite hur mycket man kan slänga upp på och om man får tillräckligt många tummar ner så kan man inte slänga upp klipp?

Får seriöst intrycket ibland av alla vissa personer använder WTF förtillfället för att göra reklam för sina youtube klipp eller profil. Vilket jag antar inte är meningen.

Medlem

har slutat titta där, det var roligt i början nu är det som sagt mest trams klipp och sandlåde nivå på dom där.

Medlem

Tycker också det är väldigt mycket dubletter osv.
Något system med att får man dåligt betyg så försvinner länken eller liknande..
Verka inte vara så stor koll kan man väl säga.

Medlem

Det borde vara ganska länge sedan dubbletter publicerades (tänk också på att många länkar också sprids på andra sajter och sätt), men ni vet att det ändå är så är ni så klart välkomna att PMa mig om det.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Inaktiv

man ligger under lite mot den där treåringen alltså.

Medlem
Skrivet av MaxH:

Det borde vara ganska länge sedan dubbletter publicerades (tänk också på att många länkar också sprids på andra sajter och sätt), men ni vet att det ändå är så är ni så klart välkomna att PMa mig om det.

Verkligen? Jag tipsade om ett klipp som inte längre var tilgängligt pga att youtube av copyright-anledning tagit bort det från deras sajt och jag fick följande svar: (har inte mailet kvar så återger på ett ungefär)

"Vi har 100-tals klipp i vårt arkiv och kan inte gå igenom alla och åtgärda sådant och kommer inte att göra det i framtiden heller."

Och då länkade jag ändå till det klippet som det gällde, så det var enl mig ett konstigt svar...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

alltid de första man gör efter plugget WTF på fz


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av MaxH:

Det borde vara ganska länge sedan dubbletter publicerades (tänk också på att många länkar också sprids på andra sajter och sätt), men ni vet att det ändå är så är ni så klart välkomna att PMa mig om det.

Verkligen? Jag tipsade om ett klipp som inte längre var tilgängligt pga att youtube av copyright-anledning tagit bort det från deras sajt och jag fick följande svar: (har inte mailet kvar så återger på ett ungefär)

"Vi har 100-tals klipp i vårt arkiv och kan inte gå igenom alla och åtgärda sådant och kommer inte att göra det i framtiden heller."

Och då länkade jag ändå till det klippet som det gällde, så det var enl mig ett konstigt svar...

Jag vet inte riktigt hur du menar att det du talar om har att göra med dubbla publiceringar av WTF-inlägg.

Svaret du fick gällande gamla icke fungerande WTF-inlägg är helt rätt; vi korrigerar inte publiceringar som är flera veckor/månader/år gamla. Eftersom vi idag har vi över 6000 inlägg hittills, förstår du nog att vi låter arkivet vara arkiverat


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem
Skrivet av MaxH:

Jag vet inte riktigt hur du menar att det du talar om har att göra med dubbla publiceringar av WTF-inlägg.

Vad spelar det för roll om det är en dublett eller om det är ett "trasigt" klipp? Den borde väl tas bort iaf? Eller ja, var det länge sedan klippet kom upp så är dubbletter Ok.

Skrivet av MaxH:

Svaret du fick gällande gamla icke fungerande WTF-inlägg är helt rätt; vi korrigerar inte publiceringar som är flera veckor/månader/år gamla. Eftersom vi idag har vi över 6000 inlägg hittills, förstår du nog att vi låter arkivet vara arkiverat

Nu var det inte ett "flera veckor gammalt" klipp, utan en som kom upp nyligen. Den är borttagen nu, så kan inte länka till den, så antagligen så sker det kontroller i alla fall...

Hur som helst, som en del säger så har kvaliteten sjunktigt, men det beror mer på oss som skickar in än er.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tycker wtf avdelningen oavsett vilka klipp det handlar om, är en bra ide för det finns alltid humor för någon


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jo, precis. Många klagar på att klippen är dåliga, men humor är en åsikt och inget annat. En del tycker om det och en del inte, det går i vågor vad som skickas in.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

(massa text)

Ah. Jo, det sker i det material som publicerats nyligen, men som sagt så kollar vi inte hela arkivet

I vilket fall, PM:a mig så fixar jag det så klart.

Skrivet av magma:

Tycker wtf avdelningen oavsett vilka klipp det handlar om, är en bra ide för det finns alltid humor för någon

Skrivet av conthox:

Jo, precis. Många klagar på att klippen är dåliga, men humor är en åsikt och inget annat. En del tycker om det och en del inte, det går i vågor vad som skickas in.

Word!


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

1
Skriv svar