Veckans snackisar

Medlem
Veckans snackisar

"Omdebatterad realism" - 39 kommentarer?

OFP-recensionen hade ett antal gånger fler och nämns som en asterisk... Tycker verkligen inte det var en bra recension och inte enbart för att min åsikt om spelet skiljer sig från recensenten. Värsta sen The Witcher-recensionen...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Puddy:

"Omdebatterad realism" - 39 kommentarer?

OFP-recensionen hade ett antal gånger fler och nämns som en asterisk... Tycker verkligen inte det var en bra recension och inte enbart för att min åsikt om spelet skiljer sig från recensenten. Värsta sen The Witcher-recensionen...

I regel tar jag inte upp kommentarer på våra artiklar i dessa sammanfattningar, men realismen har ju debatterats långt innan just den nyheten så antalet där har ingen större betydelse.

Recensionen blev mottagen ungefär som väntat och självklart suger vi åt oss av kritiken. I den bästa av världar hade vi satt två skribenter på spelet.


signatur
Medlem

Njae, inget fel på recensionen av OFP DR: Finns ju även vi som gillar det skarpt. Efter en bra stunds genomkörning växer spelet allt mer o mer från att i början varit bra. Mkt i den omdebatterade recensionen håller i varje fall jag med om. Djupt o taktiskt, inget pang på fröken Ulla.
Finns inget enligt min mening att be om ursäkt för.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Njae, inget fel på recensionen av OFP DR: Finns ju även vi som gillar det skarpt. Efter en bra stunds genomkörning växer spelet allt mer o mer från att i början varit bra. Mkt i den omdebatterade recensionen håller i varje fall jag med om. Djupt o taktiskt, inget pang på fröken Ulla.
Finns inget enligt min mening att be om ursäkt för.

Håller med till 100%
jag spelar fortfarande 1'an och anser att
man får ta Dragon Rising som ett fristående "eget" spel då
är det riktigt jävla bra, och alla idioter som hoppades på en COD/BF kopia...skönt att ni är besvikna
AndyZedd, jag och 7 personer till, mot hela världen
DRAGON RISING ÄR BRA!!!
Så FZ och PCG
stand strong, det är värt ett fett betyg

Medlem

Inget som helst fel på OFP2-recensionen i min mening, jag gillar spelet skarpt. Gillar även de här artiklarna, så man kan läsa ikapp på saker man kanske missat.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

OFP 2 växer ju mer man kommer underfund med HUR man ska hantera sina resurser... Inlärningsproblematik.
De som tror vill att detta ska vara pang-pang kan lägga ner, tror aldrig att det varit tanken heller..


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem
Skrivet av bigsweede:

OFP 2 växer ju mer man kommer underfund med HUR man ska hantera sina resurser... Inlärningsproblematik.
De som tror vill att detta ska vara pang-pang kan lägga ner, tror aldrig att det varit tanken heller..

Menar du att Dragon Rising inte är arkad-pang pang?

http://www.youtube.com/watch?v=StWArGzWnBU&feature=youtube_gd...

http://www.youtube.com/watch?v=B-7MAiYMbbk&feature=player_emb...

Dragon rising är mer arkad än BF2.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar