Fläskig film från Just Cause 2

Robot
Medlem
Fläskig film från Just Cause 2

Så skrämmande orealistisk fysik i det spelet så jag nästan blir rädd :/

Medlem

Haha man hör så tydligt att de kommer från sverige när det pratar engelska
Det här verkar ändå vara ett roligt oseriöst spel. Har inte intresserat mig för det så innan men fick upp ögonen lite nu


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

Tipstack där då


signatur

Jag borde verkligen skriva någonting meningsfullt här...

Medlem
Skrivet av sarg:

Så skrämmande orealistisk fysik i det spelet så jag nästan blir rädd :/

Fast den här serien har ju aldrig varit menad att vara realistisk. Det är en serie som vet vad det är och skäms inte för det. Inget half-arse-skit med andra ord.

Medlem

Trevligt, ser riktigt vackert.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av PerryJ:

Tipstack där då

Det enda tips jag ser i mailen är från Vivid, som också heter Per Jonsson. Dubbelgångare?


signatur
Medlem

Ser så otroligt smaskigt ut att jag vet inte var jag ska ta vägen.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Inaktiv

He gätt dasty.

För övrigt kan det bli trevligt!

Medlem

Hahahaha, vad fan händer vid 2:36?
Hoppar upp mot ett flygande plan och dras i motvind mot fören på planet.
Bra fysik, väldigt bra.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Är riktigt köpsugen på det här. Får se om det köpsuget sitter kvar när det kommer.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Hahahaha, vad fan händer vid 2:36?
Hoppar upp mot ett flygande plan och dras i motvind mot fören på planet.
Bra fysik, väldigt bra.

Han har en änterhake som han skjuter ut ifrån sin vänstra arm. Det är den som gör att han kommer till fören på planet.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ärligt talat, är det Bandidos som har utvecklat spelet eller? De såg ju ut som hämtade från ett raggargäng. Mental post-it: Påminn mig själv om att aldrig bli spelutvecklare.

Inaktiv
Skrivet av luiga:

Påminn mig själv om att aldrig bli spelutvecklare.

de e lungt, håll dig till vardagliga jobb som inte utvecklar dig själv som person alls. vad sägs om att jobba i kassan på pressbyrån kanske?

Skrivet av luiga:

Ärligt talat, är det Bandidos som har utvecklat spelet eller? De såg ju ut som hämtade från ett raggargäng. Mental post-it: Påminn mig själv om att aldrig bli spelutvecklare.

spelutvecklare är generellt sett ganska mysiga och dekorera sina arbetsplatser med hello kitty och sånt
Tror itne de här killarna står för den krystade rockstar-image som reklambyrån försöker tvinga på dem...

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av luiga:

Påminn mig själv om att aldrig bli spelutvecklare.

de e lungt, håll dig till vardagliga jobb som inte utvecklar dig själv som person alls. vad sägs om att jobba i kassan på pressbyrån kanske?

Hoppsan, trampade visst på någons ömma tå. Nejdå, jag är rätt nöjd med mitt jobb som designer.

Men min poäng var absolut inte att racka ner på spelutvecklare, snarare på deras utseende om du nu inte förstod det. Personligen tycker jag det var ganska logiskt att dessa tre, lite malplacerade killar, gör ett spel som inte heller är helt realistiskt eller känt för att vara helt logiskt. Det känns rätt på något sätt.

Medlem

Realism kan dra åt helvete; jag vill också kapa helikoptrar och surfa på bilar!


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Visst, att de pratar om realism och fem olika klimatzoner, men när snubben sedan har uppkavlade ärmar i aplperna och har en arm som ser ut som Bionic Commando då undrar man vad det är för superfigur.

Medlem
Skrivet av Rubber Duck:

men när snubben sedan har uppkavlade ärmar i aplperna och har en arm som ser ut som Bionic Commando då undrar man vad det är för superfigur.

En jävligt cool sådan.

Vroom Vroom! Pang Pang! Boom Boom!


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

1
Skriv svar