Medlem
Lockerz.com

Hej!

Har inte hittat en bra och informativ tråd om Lockerz.com så skapar denna.

Lockerz.com, en sida startad i år. Än så länge kan man få poäng genom att logga in, svara på "dagens fråga", bjuda in vänner m.m. (fler sätt att tjäna poäng kommer). Byt sedan in dina poäng mot exempelvis en iPod, Nintendo Wii, smycken, plattång, utvalda datorspel eller en bärbar dator, helt GRATIS!

Googla om ni är osäkra på om detta är något seriöst.

OBS! Enda sättet att bli medlem på sidan är att bli inbjuden! OBS!

Vill ni ha en inbjudan av mig så skicka ett mail så jag får reda på er e-post adress och därmed kan registrera er för en "invite".

Det kan ta några dagar innan ni får er inbjudan och den kan hamna bland skräpposten.

Såhär ser mailet ut:

Titel: "robin persson has invited you?"
Från: "Lockerz (noreply@lockerz.com)"

En bifogad fil
lockerz.jpg (7,2 kB)

I Invited You

That means you can join Lockerz.
For free. Today. Right now. Click on in.

There's a new site called Lockerz that will offer the coolest brands at the lowest prices, exclusive video and music and the hottest games... all in one place. You'll really like LOCKERZ PTZ (or "POINTZ"). PTZ are Lockerz' proprietary loyalty "currency" that you earn whenever you buy, watch, play, share, invite friends, or even just show up on Lockerz. Redeem PTZ for incredible prizes, great products and dream experiences.

Min e-postadress: robin_92_bf2@hotmail.com

Mycket nöje!

//Persson -_-

Medlem

Oh for fucks sake.

Seriöst?

Anmäld.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

1
Skriv svar