Borderlands släpps i oktober

Robot
Medlem
Borderlands släpps i oktober

haha nä inte cell shade. utan concept art style blir det istället.
JÄÄÄÄÄÄÄTTTTEEEE STOOOOOR skillnad på dem två , verkligen

äh de där 650 tusen vapenen lär kunna underhålla ett tag i alla fall , sålänge de inte ändrar ännumer på stilen , för jag vill verkligen inte skjuta mussepigg och co.

Medlem

Sett fram emot väldigt länge, och ännu mer efter att dom ändrade sin art design som ser helt fenomenal ut, önskar fler speltillverkare kunde göra sina spel lite mindre generic.


signatur
Medlem
Skrivet av Devildoll:

haha nä inte cell shade. utan concept art style blir det istället.
JÄÄÄÄÄÄÄTTTTEEEE STOOOOOR skillnad på dem två , verkligen

äh de där 650 tusen vapenen lär kunna underhålla ett tag i alla fall , sålänge de inte ändrar ännumer på stilen , för jag vill verkligen inte skjuta mussepigg och co.

Hahaha, så du vill inte?

Inaktiv
Skrivet av MKultra:

Sett fram emot väldigt länge, och ännu mer efter att dom ändrade sin art design som ser helt fenomenal ut, önskar fler speltillverkare kunde göra sina spel lite mindre generic.

Håller med, efter ändringen i grafisk stil så ser spelet mer intressant ut. Det sticker ut mer och känns mer som sitt eget spel.

Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av MKultra:

Sett fram emot väldigt länge, och ännu mer efter att dom ändrade sin art design som ser helt fenomenal ut, önskar fler speltillverkare kunde göra sina spel lite mindre generic.

Håller med, efter ändringen i grafisk stil så ser spelet mer intressant ut. Det sticker ut mer och känns mer som sitt eget spel.

Även jag instämmer i kören. Är så förbaskat trött på alla spel som försöker få spelen att se mänskliga ut. Resultatet brukar bli plastdockor.

Medlem

Tyckte det såg bättre ut innan

Medlem

Slumpmässigt genererad värld, hur är det bra i ett MMO-sammanhang? Nu orkar jag inte tänka men asså.... det låter inte så smart.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av skribb:

Slumpmässigt genererad värld, hur är det bra i ett MMO-sammanhang? Nu orkar jag inte tänka men asså.... det låter inte så smart.

Då är det tur att det inte är ett MMO


signatur

"Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power."

1
Skriv svar