Glöm inte BF 1943-tävlingen

Robot
Medlem
Glöm inte BF 1943-tävlingen

Tävling


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Jag orkar inte... Orkar inte...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

palla åka till stockholm

Inaktiv

jag orkar inte heller åka till stockholm och spela spelet när det ändå kommer att komma ut snart.....

Medlem

Been there, done that.

Allt ni behöver veta; http://bfhq.se/index.php?m=single&id=866


signatur

bäst

Inaktiv

kul om man vinner

Medlem

Tänkte också så, bättre inte delta då eftersom jag orkar då inte åka till Sthlm bara för nåt sånt. Riktigt geek.

Medlem

Längtar.. Ska köpas till både pc och ps3.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Om jag hade bott i Stockholm hade jag velat vinna eller ifall om ditt resan hade ingått i priset då hade jag gärna tävlat men eftersom man bor i norr så får väll någon annan vinna då.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Palla åka till Dice för att spela


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kan inte.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Vore faktiskt en bättre tävling om vinsten skulle varit en gratis download av spelet på Xbox Live eller PSN.

Medlem

Orkar inte åka så jag ska motstå att inte delta i tävlingen


signatur

hejsanhejsanhejsan

Redaktör

Ännu bättre hade varit om vi hade kunnat erbjuda alla som deltar i tävlingen varsin monster-pc, varsin uppsättning av alla konsoler som nånsin har släppts och världshistoriens alla spel, allt hemkört och inkopplat av John Carmack hos alla deltagare. Men nu är det dessa priser vi har att erbjuda, jag hoppas att i alla fall nån tycker de är schyssta. För er som inte tycker det är det bara att låta bli att delta.


signatur
Medlem

Fan va folk ska vara lata då. Bah!

"Orkar inte, burp".

Det vore ju skitnice o få spana in DICE's glas(s)iga kontor.
-och spela spelet förstås...

Har varit på Avalanche hos polaren en gång o det var helskoj o se (first hand) hur det går till på en spelstudio.

Fast jag har annat för mig då, så jag ställer inte upp i tävlingen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det här är ju nice! Om jag vinner så måste jag ta med min sparbössa och försöka muta någon att prata lite om BF3

Medlem

edit, fyllerant.

Medlem

Äärsh då Tompa, ge vinsten till mig bara för jag skulle uppskatta den iaf

Medlem

Jag är då allt bra nyfiken hur det ser och går till på deras kontor, mer nyfiken på det en själva spelet om jag ska vara fullt ärlig. Så ju färre som tävlar... mer chans åt mig!

PS. Jag tror inte nån skulle få plats med allt eller ens vilja ha allt det där Tompa

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Jag är då allt bra nyfiken hur det ser och går till på deras kontor, mer nyfiken på det en själva spelet om jag ska vara fullt ärlig. Så ju färre som tävlar... mer chans åt mig!

PS. Jag tror inte nån skulle få plats med allt eller ens vilja ha allt det där Tompa

Samma här. Kontoret intresserar mig mycket mer.
Spelet blir som en bonus : )

Medlem

Gött! Hoppas man vinner :D! Lycka till


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Inaktiv

En av de bästa tävlingarna hittills, FZ!
jag besöker gärna DICE! no doubt about that

Medlem

Som sagt synd att man bor ända nere i Malmö, annars hade jag lätt varit på.

Medlem

1 min kvar Omg


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

1
Skriv svar