Nya bilder på Champions Online

Robot
Inaktiv
Nya bilder på Champions Online

Känns som ett onödigt spel när City of Heroes/Villains finns.

Medlem

Dags för nåt nytt, city of heroes börjar bli till åren.
Sen är det ju samma utvecklare så det borde ju förhoppningsvis blir liknande fast bättre och med fräschare motor.

Medlem
Skrivet av smiskard:

Sen är det ju samma utvecklare så det borde ju förhoppningsvis blir liknande fast bättre och med fräschare motor.

QFT

Champions Online verkar bl.a ha långt fler customization alternativ. En grej jag hatar i WoW på senaste tiden, är att alla i princip ser likadana ut. Jag vill va unik, och inte se ut som "en i mängden".


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv

Det är rätt stor skillnad på City of Heroes och detta. Det finns mycket mer customization alternativ som darkthunder nämde och så ska man kunna få inprincip alla tänkbara förmågor som är nerskrivna i serietidningarna. Givet köp såvida spelet inte får skitbetyg men det tror jag inte

Medlem

Plus att det är lite kul att man ska kunna designa sin egen "ärkefiende" som du antingen får slåss mot själv, eller med vänner. Hur fienden ser ut, vilka abilities han/hon har osv. Och denna kommer man möta på flera ggr under karaktärens "livstid".

City of Heroes "Mission architect" bleknar i jämförelse med detta, men jag hoppas Cryptic lägger till något liknande system i Champions Online. Är som bekant inte längre Cryptic Studios som uppdaterar City of Heroes, utan det är NCSoft.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Kommer bli så mycket bättre än CoX.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Kommer bli så mycket bättre än CoX.

Tror det jag också, tror dom har lärt sig sin läxa angående krafterna också. Så alla tanks inte kör med samma krafter vid level 50 typ.

1
Skriv svar