Nya Guitar Hero 5-låtar presenterade

Robot
Inaktiv
Nya Guitar Hero 5-låtar presenterade

eeek, trodde att det var det andra Attack! Attack!

Medlem

Still waiting for Pink Floyd & Zeppelin

Medlem

Jailbrake


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

2:an har lätt bäst låtlista, och gitarr.

Medlem

Haha, Du Hast kommer bli helt klart kul att spela


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

fattar inte hur dom tänkte när dom gjorde Guitar hero aerosmith , viken flopp .. hade vart hundra gånger bättre om dom gjort ett Iron maiden, Black Sabbath, Kiss eller något annat liknande band

Medlem

Tvåan är fortfarande kungen!

Medlem

Hmm inte mycket bra med på den listan. Jaja, inte alla. Och varför bryr jag mig, kommer förmodligen aldrig spela det ändå?

Medlem

Detta blir inget köp för mig. Har inte sett en enda låt som verkligen tilltalar mig. :<. Vilket är synd då GH5 systemet ser jäkligt najs ut. Får hoppas det mer låtar blir presenterade snart.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Att dom inte kan lägga in lite roligare låtar, Children of Bodom är ju en bra början, men det hade varit skoj med Arch Enemy, Opeth, Soilwork och liknande svenska band!

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Att dom inte kan lägga in lite roligare låtar, Children of Bodom är ju en bra början, men det hade varit skoj med Arch Enemy, Opeth, Soilwork och liknande svenska band!

hallå! vi fick ju faktiskt kent! var nöjd och Soilwork finns som DLC för 2:an vilket är jävligt tråkigt

Inaktiv

Satt precis och undrade om de inte skulle komma med ett nytt trumset också. Ser ju ganska bra ut förutom att kontrollpanelen sitter nästan störande ivägen?
Räcker med ett par riktigt bra låtar för ett köp men än så länge ser det ju inte lovande ut.

Medlem

ge mig GH: Growl, GH: Speed Metal osv och det blir ett garanterat köp, så tråkiga spellistor på dom senare spelen att man får rysningar (metallica var bra saknar bara ett par låtar för att det skulle vara perfect)

Medlem
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av FL3JM:

Att dom inte kan lägga in lite roligare låtar, Children of Bodom är ju en bra början, men det hade varit skoj med Arch Enemy, Opeth, Soilwork och liknande svenska band!

hallå! vi fick ju faktiskt kent! var nöjd och Soilwork finns som DLC för 2:an vilket är jävligt tråkigt

Palla att Guitar Hero inte är bakåt-kompatibelt på DLC-punkten.

För övrigt så verkar ju folk digga Aerosmith.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Inte en enda låt här intresserade mig.
Man kanske ska ta och införskaffa 2an någon dag, hmm...

Medlem

jisses hoppas de har blommor och solnedgångar i menyn och ett stort lätta smörpaket, för det passar till merparten av låtarna.

inK
Medlem

Äntligen lite Rammstein, inte för att det är spel jag köper men jag har kompisar man kan gratis-spela hos.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av Bleeker:

ge mig GH: Growl, GH: Speed Metal osv och det blir ett garanterat köp, så tråkiga spellistor på dom senare spelen att man får rysningar (metallica var bra saknar bara ett par låtar för att det skulle vara perfect)

Ja, det skulle vara något! Släppa spelen med olika genrer istället för en mixad lista! Jag skulle garanterat köpa GH: Power Metal och GH: Heavy Metal i alla fall!

Den här listan har inget intressant än så länge...

Medlem

Kiss - "Shout It Out Loud"
Nirvana - "Lithium (Live)"
The White Stripes - "Blue Orchid"

synd att det bara var dom som var bra

Inaktiv

Rammstein! Får se hur det blir med dom andra låtarna, kanske man köper det då.

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av FL3JM:

Att dom inte kan lägga in lite roligare låtar, Children of Bodom är ju en bra början, men det hade varit skoj med Arch Enemy, Opeth, Soilwork och liknande svenska band!

hallå! vi fick ju faktiskt kent! var nöjd och Soilwork finns som DLC för 2:an vilket är jävligt tråkigt

Palla att Guitar Hero inte är bakåt-kompatibelt på DLC-punkten.

För övrigt så verkar ju folk digga Aerosmith.

GH5 kommer ju kunna använda GHWT DLC's. Så de börjar att lära sig!

Medlem

Du.. Du hast!

--
Väntar hellre på Beatles Rock Band.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar