Resident Evil 4 till Iphone bekräftat

Robot
Medlem
Resident Evil 4 till Iphone bekräftat

lol vad svår kontrollerat det där kommer bli dom borde iallfall ha någon auto aim som hjälper att aima på typ 1 mm

Medlem

Rykte? Spelet kom ut på Appstore, så det var inget "rykte".

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Rykte? Spelet kom ut på Appstore, så det var inget "rykte".

Nej, det är inte Resident Evil 4 som finns på App Store. Det är Resident Evil Degeneration som finns.

Medlem

Haha styrningen verkar ju vara skräck i alla fall.

Medlem

jag avråder alla som tänkt köpa spelet, KÖP DET ICKE.


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem
Skrivet av NatsuX:

jag avråder alla som tänkt köpa spelet, KÖP DET ICKE.

Har du testat det?

Medlem

Tja, verkar ju iaf vettigare än Electronic Arts Zombies & Me http://www.youtube.com/watch?v=DoyDTXJbbvc


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

"lol" det där ser ju knappt spelbart ut.

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Tja, verkar ju iaf vettigare än Electronic Arts Zombies & Me http://www.youtube.com/watch?v=DoyDTXJbbvc

ser riktigt roligt ut tycker jag, finns det uppgradering och achivements med så är jag nöjd över ett mobil spel man tar fram på bussen.

Medlem

men lol.. ser ju bedrövligt ut kanske på pspn hade det funkat men iphone? fattar inte.

Inaktiv

Jag minns när det här var en Gamecube exclusive. "Jodå, det här spelet finns bara till Gamecube... Och PS2... Och Wii... Och iPhone... Faktum är att om du har någonting elektroniskt i huset kan du antagligen spela det. Sannerligen en Gamecube exclusive"

:\

:evil:

Medlem

haha, med de kontrollerna hade jag varit ett nervvrak inom loppet av minuter. ;D


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Det ironiska? Kontrollen ser FORTFARANDE bättre ut än den man hade i Resident Evil 1 och 2.

Medlem

Kommer faila ganska ordentligt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Medlem

Jäklar vilken grafik en Iphone klarar av.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Jäklar vilken grafik en Iphone klarar av.

rätt bra för nåt som inte ansetts som en spel platform men tydligen är det.

körde demot på ps3 till det res evil, var det 4an?, avskyvärda kontroller, det här är inte bättre, men jag kan tänka mig att dom som kan spel det där för konsoler bör inte ha så mycket problem med detta.

Styrningen verkar inte direkt lätt...

1
Skriv svar