Sega bekräftar nedläggningen av Alien RPG

Robot
Medlem
Sega bekräftar nedläggningen av Alien RPG

"...bröstkorgshatande E.T-kusinerna..."

haha. Du är rolig Calle. =D

Medlem

Ett sannerligen klokt beslut. Bara för att pengar och varumärken hoppar omkring som syrsor i en stekpanna betyder det inte att varje koncept och idé är något bra. Konsumenterna har inte hur mycket tålamod som helst. Kvalité kan man inte spotta ur sig...

Medlem

Jo bra beslut även om det hade varit koolt med ett Alien RPG så ser jag hellre att Alien FPS titlarna ser dagens ljus.

Medlem

ööö gammal nyhet! det va typ två veckor sedan jag läste om det! :\


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Gammalt + rätt säker på att FZ skrev om det då det var en nyhet (2+ veckor sen).


signatur
Medlem
Skrivet av MKultra:

Gammalt + rätt säker på att FZ skrev om det då det var en nyhet (2+ veckor sen).

Skrivet av SCORPION2000:

ööö gammal nyhet! det va typ två veckor sedan jag läste om det! :\

Läs nyheten igen

Medlem

Klart man hade kunnat göra ett kickass RPG med Alien-franchisen. Förrutom filmerna finns där hur mycket böcker och comics som helst som source-material. De har dålig fantasi bara. :/

Medlem

visste jag inte iaf, synd är det iaf!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Såg fram i mot ett RPG som inte var Oblivion hack & slash utan något kanske "out of the box/chest" aktigt.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Helt rätt tycker jag. Älskar RPG's men... Alien? Var tveksam redan då jag hörde talas om det. Sen så fungerar det ju så jäkla bra som FPS också, och två såna räcker gott och väl i mitt tycke!

Skrivet av SCORPION2000:

ööö gammal nyhet! det va typ två veckor sedan jag läste om det! :\

Även om det var gammalt så har jag inte läst om det tidigare och jag antar att FZ inte bara skriver för din skull...

1
Skriv svar