Colin McRae: Dirt 2 får släppdatum

Robot
Medlem
Colin McRae: Dirt 2 får släppdatum

Jag tror på NFS: Shift. Det är ju trots allt the makers of GTR2, GT Legends etc.
Det kommer ju minst av allt vara ett av de bästa NFS spelen någonsin. Frågan är bara HUR bra det blir till slut.

Medlem

är codemasters talibaner eller?

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Jag tror på NFS: Shift. Det är ju trots allt the makers of GTR2, GT Legends etc.
Det kommer ju minst av allt vara ett av de bästa NFS spelen någonsin. Frågan är bara HUR bra det blir till slut.

dirt är rally

Medlem
Skrivet av Swedenrock:

är codemasters talibaner eller?

Tänkte detsamma, lite udda datum kan man tycka.

Medlem
Skrivet av Zpiritual:
Skrivet av Swedenrock:

är codemasters talibaner eller?

Tänkte detsamma, lite udda datum kan man tycka.

Bara för ett terrorattentat hända 11 september så får dom inte släppa ett spel just den dagen?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Djävulska fanskap har ju hänt varenda dag på året.

På denna dag för 15 år sedan så bombades ett judiskt kvarter i Buenos Aires som dödade 85 personer och skadade 300.

Betyder det att en utgivare som ger ut spel den 18 juli är en sympatisör av judebombare?

Medlem

DiRT är ju helt underbart, känslan tillsammans med en bra ratt är oslagbar enligt mig men multiplayer suger tyvärr. Så, så länge multiplayer är bättre i DiRT 2 så är det ett självklart köp.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Sigh... ganska väntade kommentarer.

Själv lär man nog vänta till PC-versionen.

Inaktiv
Inaktiv
Medlem

tyckte att DIRT 1 var jätte bra

och det ser ut som 2:an kommer bli bättre

(Men jag måste vänta tills det släpps till pc )

Medlem

Något bra måste ju få komma den 11 september t ex Dirt 2!

Dirt 2 släpps ett par dagar tidigare i USA -- dvs inte den 11 september.

Medlem

Grafiken är fan sinnes :S

Inaktiv

Hmm DX11? Väntade inte mig att speltillverkade skulle försöka trycka in det så snabbt!

Medlem

Dirt 2 blir ett givet köp men jag längtar ändå mest efter Forza 3. Xbox:en kommer att gå varm i höst, förhoppningsvis inte RROD-varm dock.

Medlem

Tycker de kunde släppa spelet till samtliga plattformar samtidigt. DX11 går väl att lägga med i en kommande patch eller?


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av TysN:

DiRT är ju helt underbart, känslan tillsammans med en bra ratt är oslagbar enligt mig men multiplayer suger tyvärr. Så, så länge multiplayer är bättre i DiRT 2 så är det ett självklart köp.

Håller med!
Men tydligen så kommer inte DiRT2 att innehålla splitscreen. Men det gör dock Wii versionen (som inte utvecklas av samma team).

Tydligen beror det på att man då måste reducera effekter och frigöra prestanda som krävs för just splitscreen och det vill inte CM, de satsar hellre fullt ut på singleplayer. Men system-link fungerar ju, och får hoppas att det finns några trevliga överraskningar online.

Medlem

En dag innan min födelsedag
Och samma dag som min brors födelsedag

1
Skriv svar