Borderlands släpps i oktober

Robot
Medlem
Borderlands släpps i oktober

Kanon! Får bli att pendla mellan detta och Dragon Age i höst då, kanske bäst man skaffar sig en krysslåda direkt?


signatur
Inaktiv

Jaaa! Ett klart köp! Kul att det är så stort utval av vapen - 650 000!

Inaktiv

Haft ett öga på detta spel en längre tid, och det blir en bokning snart. Ser mkt lovande ut.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Calle Johansson:

Det cellskuggade spelet har beskrivits som ett postapokalyptiskt Diablo i förstaperson och det går även att dra paralleller till id Softwares Rage.

Gearboxs VD har dock gått ut o sagt att spelet inte är cell-shaded. Fråga mig dock inte vad det då är...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av Calle Johansson:

Det cellskuggade spelet har beskrivits som ett postapokalyptiskt Diablo i förstaperson och det går även att dra paralleller till id Softwares Rage.

Gearboxs VD har dock gått ut o sagt att spelet inte är cell-shaded. Fråga mig dock inte vad det då är...

PR-tugg, de vill framhäva sin "konceptgrafik" som är samma sak som cellskuggat, so bet it


signatur
Medlem
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av Calle Johansson:

Det cellskuggade spelet har beskrivits som ett postapokalyptiskt Diablo i förstaperson och det går även att dra paralleller till id Softwares Rage.

Gearboxs VD har dock gått ut o sagt att spelet inte är cell-shaded. Fråga mig dock inte vad det då är...

Ett gäng egensnickrade shaders kanske?


signatur

The digital society furthers human flaws and selectively rewards development of convenient half-truths.

1
Skriv svar