Film om trummorna i Guitar Hero World Tour

Robot
Antikvitet
Film om trummorna i Guitar Hero World Tour

Neat shit sombrero!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

verkligen, ska bli kul o testa som trummis själv.

Goodbye rockband!

Verkar faktiskt bli grymt mycket bätter än Rock Band, iaf detta momentet. Hoppas att de fixar lika schyssta låtar nu också bara.

Medlem
Skrivet av lapa:

verkligen, ska bli kul o testa som trummis själv.

Goodbye rockband!

Håller med!

Kommer nog aldrig vara som riktiga trummor dock.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ursäkta mitt lite agressiva uttalande men varför i h...te ska det vara med trummor i GUITAR hero?

Medlem

Känns bara som de har tagit ett elektroniskt trummsett faktiskt De får se till att byta namn på spelet från "Guitar Hero" till "The Band" eller nått om de ska ha mer än gitarrer... xD


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Avstängd

Frågan är hur mycket det kommer kosta, om det kommer kosta i närheten av rock band så kan de skita it.

Medlem
Skrivet av marcus_w:

Känns bara som de har tagit ett elektroniskt trummsett faktiskt De får se till att byta namn på spelet från "Guitar Hero" till "The Band" eller nått om de ska ha mer än gitarrer... xD

Band Hero.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Wooooooh! denna filmen var tillräckligt övertygande - blir ett köp av det


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

trummisen i red hot chili peppers är äckligt lik Will Ferrell.

Inaktiv

väldigt kul och intressant video även om jag inte är någon fan av GH


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Holy crapy! Snacka om att man blev sugen asså! Vilket (o)tur att mitt Rock Band anländer just idag då, då kanske man lärt sig att banka på de dära sakerna tills GHWT kommer för senaste gången jag satt vid ett trumset var någon gång under högstadietiden och det var fanken över 15 år sedan


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Fy f*n vad nice =D

Men varför kommer det inte ut en Pc-version?! =O

Medlem

När Rock Band lyser med sin frånvaro och gräver sin egen grav genom att aldrig släppa spelet i Sverige så får dom nästan ta och skylla sig själva. Även om Guitar hero tar trummomenten och det från rock band så är det inge fel med det alla tar från varandra hela tiden och detta verkar riktigt bra:D

Skulle bara önska att dom slänga in lite Blink 182, The Offspring och sådan musik i spelet de skulle bli en riktig partyhöjare då ju:P

Medlem
Skrivet av lapa:

verkligen, ska bli kul o testa som trummis själv.

Goodbye rockband!

Indeed!

PaZ
Medlem
Skrivet av Sandstrom:

Fy f*n vad nice =D

Men varför kommer det inte ut en Pc-version?! =O

Kul att sitta hela gänget runt datorn och lira på miniskärm (ja, jag vet att vissa har datorn kopplad till tv:n).

Inaktiv
Skrivet av Sandstrom:

Men varför kommer det inte ut en Pc-version?! =O

De vill sälja mjukvara också...


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv
Skrivet av Sandstrom:

Fy f*n vad nice =D

Men varför kommer det inte ut en Pc-version?! =O

det var nog väldigt många som laddade hem GH3, t ex mig

Medlem
Skrivet av bleak:

trummisen i red hot chili peppers är äckligt lik Will Ferrell.

Håller med, speciellt när han säger, awesome!

Inaktiv
Skrivet av floube:

det var nog väldigt många som laddade hem GH3, t ex mig

Köpte man det till Pc även om man hade ps3 eller 360 så gjorde man ett riktigt dåligt köp. Under hela tiden som spelet varit ute (blir 1år i oktober/november) så har dom släppt en liten patch i början. Inte en enda låt öht, inte ens låtar som är gratis att ladda ner för ps3 och 360 ägare -_-

Lite skoj också att det finns ngt som heter message of the day, där ska det stå om nyheter osv. haha den har dom ju inte ens använt en gång ^^

ganska Ot på det men men:P

Verkar rätt bra med tanke på vad ena trummisen ungefär sa: I asked if I could close my eyes and have a perfect score if I could play the song(irl antar jag), and they said yes.

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av bleak:

trummisen i red hot chili peppers är äckligt lik Will Ferrell.

Håller med, speciellt när han säger, awesome!

Har också tänkt på det!

Medlem

Bra initiativ! Vore kul om dom gjorde lite mer uppgraderingar på gitarrerna också!

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av lapa:

verkligen, ska bli kul o testa som trummis själv.

Goodbye rockband!

Håller med!

Kommer nog aldrig vara som riktiga trummor dock.

Tror likadant som ni gör.Efter att kollat på Rock bands låtar så blev det en ren besvikelse,trummerna också.GH "5" har mycket realistisk "atmosvär" och instrument.

1
Skriv svar