The Incredible Hulk filmat

Robot
Medlem
The Incredible Hulk filmat

Häftigt att slå sönder saker kanske, men detta ser väldigt enformigt ut tyvärr, som dom dom flesta andra spel baserade på filmer.

Medlem

Du, det där ser ganska kul ut.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Haha det såg otroligt fult ut!

Medlem

Såg riktigt kasst ut. Känns som att det blir ungefär som Stålmannen-liret, fast i grön kostym...

Medlem

Det ser ut som det förra Hulk-spelet som faktiskt var ett helt okej spel, spel som följer GTA konceptet med en öppen värld får alltid plus i kanten av mig

Men jag är skeptisk, framförallt så ville dom bara prata om att man kunde slå sönder allt och alla och pratade ingenting om spelet som sådant i övrigt - som att de inte hade något att komma med..


signatur
Medlem

Såg helt ok ut förutom att drawing distance verkade vara neddraget till close i många scener, speciellt tydligt i hoppsekvenserna.

Mycket förstörelse och en öppen värld, sånt är nästan alltid kul, men finns det någon som helst story? Antar att det skall följa filmen men man vet ju aldrig, och eftersom utvecklarna inte nämnde ett ord om det så börjar man ju fundera.

Jag tyckte om Ultimate Destruction och har goda förhoppningar om spelet, inget givet köp vid släppet än så länge dock.


signatur

.slanger

Medlem

såg extremt fult ut, allt där har ju redan gjorts i transformers... bara annan karaktär

Inaktiv

Urrk!

Såg stelt ut. Och som redan sagts, det kommer att bli enformigt snabbt.

Medlem

Kan bli riktigt kul. Det bästa är att det kommer till PS3 och PC samt Xbox360, awesome!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ush! Byggnaderna är helt platta! Ser ut som dom bara har målat ditt fönsterna och det ush!!!

Medlem

Det enda som var coolt med det här var att dom fixat hela manhattan med rätt bra nogranhet. Synd att det var så fult bara. :/

Medlem

Alltså hur pallar dom? Jag är så grymt trött på Licensspel nu ..

1
Skriv svar