Frank Klepacki gör Red Alert 3-musik

Medlem
Frank Klepacki gör Red Alert 3-musik

Skitnice

Inaktiv
Skrivet av hansen:

Skitnice

Skrivet av Professor Hubert J. Farnsworth:

Good News Everyone


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Asgrymt!
Synd att spelet kommer vara tråkigt bara (fördommar? Nejdå).

(Fast David Arkenstones Harkonnen-soundtrack från Emperor: Battle for Dune var nog nästan bättre, imo. Mer krigiskt ST)


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Inaktiv

Är det inte redan känt? Trodde det var hans låt i trailern som dök upp tidigare:

http://www.fz.se/filer/?id=6092

Inaktiv
Skrivet av Buio:

Är det inte redan känt? Trodde det var hans låt i trailern som dök upp tidigare:

http://www.fz.se/filer/?id=6092

Det är väl officiellt nu


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Trevligt!

Inte tillräckligt trevligt för att jag ska köpa ett spel där mekaniserade samurajer och bepansrade björnar ingår som enheter, dock.

Medlem

Yey! asbra!


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

Medlem

Yey:up:


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Coolt. Har inga större förväntningar på spelet som sådant tyvärr.

Medlem
Medlem

The God has spoken!

Inaktiv
Skrivet av Buio:

Är det inte redan känt? Trodde det var hans låt i trailern som dök upp tidigare:

http://www.fz.se/filer/?id=6092

Jupp det är originalversionen av "Hell March".

Red Alert 2 har ju en annan version av den låten, så tror ju att det samma gäller för Red Alert 3.

Medlem

spelar ingen roll, spelet ser hemskt ut

Medlem

Spelet ser jue bra som faen ut. Grafiken går bra då dom skall ha en annan stormakt med och då blir det lite mer Mr. Roboto. Samnt att Vattnet ser bättre ut än i något annat C&C/Red alert spel. This make me so horny, 5 dollah!

Medlem

Det var väl trevligt...kanske något som lyfter ett spel som verkar lite trött redan innan release.

Frågan är vad Franks polare borta på Petroglyph säger om det här, med tanke på att de alla lämnat EA efter uppköpet av Westwood?


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

åhåhå, saknar den där tunga musik och ibland lite mystiska=)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Medlem

haha! Grym jävla gitarr han hade ;D
Ser fram emot juh, grymt bra musik i redalert spelen, horrah!

Medlem

Svikare! Hoppas han får bra betalt för sin själ.

Medlem

bra att hoppas att de blir lika bra som de andra i alla fall

Medlem

Härligt, ännu en anledning att vilja skaffa RA3

Medlem

Gött!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Omg nice!
Kan bli riktigt bra o originell musik med känsla o kärlek i tillskillnad från ambient random crappet i generals/ tiberium wars.

Medlem

Yay!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem
Skrivet av ace84:

Omg nice!
Kan bli riktigt bra o originell musik med känsla o kärlek i tillskillnad från ambient random crappet i generals/ tiberium wars.

Jag måste hålla med dig. Känns som att Generals och C&C3 hade för filmaktik musik på nått sätt. Tråkigt.

Medlem

Fan va alla är negativa! Försök att se det såhär istället, spelet kan bli skitkul. Jag blir så jävla trött på att alla bara klagar på allt de ser, bara för att det inte är som orginalen.

Medlem

Bästa nyheten på väldigt länge

Skrivet av Jokkocze:

Fan va alla är negativa! Försök att se det såhär istället, spelet kan bli skitkul. Jag blir så jävla trött på att alla bara klagar på allt de ser, bara för att det inte är som orginalen.

Word. Utifrån vad jag har sett kommer RA3 bli en riktig höjdare, och då EA gjorde ett bra jobb med både Generals och Tiberium Wars så liter jag fullt ut på dom.


signatur

Hej! jag är ny här.

12
Skriv svar