Medlem
LOCKERZ

jag har lockerz å ger gärna ut invites, skicka eran mail så ger jag er en invite så fort jag ser de

Medlem

Åh meraa lockerz! Jag blir alldeles hård.

Medlem

vet du vad du kan göra med dina invites?


signatur

thank you, come again

Medlem

nån som vill ha invite? xD

Medlem

Vad ovanligt det är att det är personer som nyss registrerat sig som postar dylika spaminlägg.

Medlem

fan va alla klagar, be om en invite eller va tyst xD

Medlem

Varför denna fientlighet mot en person som vill dela ut invites?
Suger lockerz?

Vad är idén med det (inte den officella då) . Är det tänkt att man som konsumet skall avslöja sina konsumentvanor och intressen i utbyte mot produkter/priser?

Medlem

hmm man får poäng för att typ logga in varje dag och för att svara på en fråga varje dag, fast de är fortfarnade i beta men ska starta riktigt snart å då ska de finnas mer än 15 mer sätt att tjäna poäng på som man sen kan köpa saker för, typ spela spel å få poäng å grejjer är de sagt

Inaktiv

Det här låter som en riktig bluff. JimJimjim. Jag tror få vill dela med sig av sin mail. Besök istället www.mjukglass.nu . Men personligen tror jag aldrig att du kommer få någonting. Jag kommer dock inte hindra dig från att försöka.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av JimJimjim:

fan va alla klagar, be om en invite eller va tyst xD


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

asså jag trodde inte heller på att man skulle få nått först, men de är bevisat att man kan få grejjer, känner till och med folk som har fått till exempel ett wii eller ett ps3

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Varför denna fientlighet mot en person som vill dela ut invites?
Suger lockerz?

Vad är idén med det (inte den officella då) . Är det tänkt att man som konsumet skall avslöja sina konsumentvanor och intressen i utbyte mot produkter/priser?

det är inte första gången någon kommer med invites, det är några trådar där man diskuterat vad det går ut på.. dom är antingen borttagna/låsta.
En varningsklocka för mig är iaf att trådskaparen är helt ny i forumet (detsamma med de tidigare), jag ser det som reklam, det går ut på att rekrytera andra för att vinna fina priser (generar spam). Ingen av de som spammat i forumet har nånsin vunnit några priser, men någon de hört om/läst om/känner.


signatur

thank you, come again

Medlem

jag har inte vart medlem så länge, drf jag inte fått några pricer än men de ska komma nu nån dag då man kan få grejjer å då tänkte jag ta nått så vi får la se. men va fan tkr ni kan ta varsin invite, skadar ju aldrig å kolla

Medlem
Skrivet av JimJimjim:

jag har inte vart medlem så länge, drf jag inte fått några pricer än men de ska komma nu nån dag då man kan få grejjer å då tänkte jag ta nått så vi får la se. men va fan tkr ni kan ta varsin invite, skadar ju aldrig å kolla

Jag litar inte på någon som inte kan stava.

Medlem

jimjimjim: jag ska försöka illustrera vad du kan göra med dina invites lite bättre

en sak till som jag nämnde i förra tråden, dessa lockerz invites kommer ofta typ fredag/lördag kväll. Jag tror inte det är av en tillfällighet, jag tror att man chansar då det är störst chans att tråden överlever längre.


signatur

thank you, come again

MFC
Medlem
Skrivet av JimJimjim:

asså jag trodde inte heller på att man skulle få nått först, men de är bevisat att man kan få grejjer, känner till och med folk som har fått till exempel ett wii eller ett ps3

om jag kan få några finuns guld/silver så kanske...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av JimJimjim:

asså jag trodde inte heller på att man skulle få nått först, men de är bevisat att man kan få grejjer, känner till och med folk som har fått till exempel ett wii eller ett ps3

mmm... "säkert"


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

ÅÅHH Vad jag vill skriva personangrepp nu!


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Att folk ens håller på att skriva i såna här trådar,
för varje nytt inlägg så hålls ju tråden högt upp och tjänar trådskaparens syfte,
om folk bara kunde hålla sina fingrar från dessa trådar så försvinner dom fort nerigenom och vidare till sida 2 medmera, in i dimman.
Comprende ?

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

Att folk ens håller på att skriva i såna här trådar,
för varje nytt inlägg så hålls ju tråden högt upp och tjänar trådskaparens syfte,
om folk bara kunde hålla sina fingrar från dessa trådar så försvinner dom fort nerigenom och vidare till sida 2 medmera, in i dimman.
Comprende ?

Och så var du tvungen att skriva i den när den höll på att dö...


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

JimJimjim


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Vad är Lockerz?

Medlem

Unfortunately, no one can be told what The Lockerz is. You have to see it for yourself.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

Att folk ens håller på att skriva i såna här trådar,
för varje nytt inlägg så hålls ju tråden högt upp och tjänar trådskaparens syfte,
om folk bara kunde hålla sina fingrar från dessa trådar så försvinner dom fort nerigenom och vidare till sida 2 medmera, in i dimman.
Comprende ?

jag har den inställningen mot tråkiga trådar, men inte spam trådar, just för att jag vill försöka skräpa ner dom och samtidigt belysa folk om att inte gå på skiten vilket är risken om man inte kommenterar.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Varför denna fientlighet mot en person som vill dela ut invites?
Suger lockerz?

Vad är idén med det (inte den officella då) . Är det tänkt att man som konsumet skall avslöja sina konsumentvanor och intressen i utbyte mot produkter/priser?

det är inte första gången någon kommer med invites, det är några trådar där man diskuterat vad det går ut på.. dom är antingen borttagna/låsta.
En varningsklocka för mig är iaf att trådskaparen är helt ny i forumet (detsamma med de tidigare), jag ser det som reklam, det går ut på att rekrytera andra för att vinna fina priser (generar spam). Ingen av de som spammat i forumet har nånsin vunnit några priser, men någon de hört om/läst om/känner.

OK.
Ja det är väl heller inte så kul att fler företag försöker bygga en hype kring invites. Jag tröttnade redan vid Spotifytjatet....
Dock är gratis alltid trevligt så ibland är det väl bara att acceptera situationen om det handlar om seriösa erbjudanden.

Här är det bara att avvakta tills butiken kommer igång på allvar.

Inaktiv

signatur

"You've made a powerful enemy today, sign."

1
Skriv svar