Castlevania Judgment plåtat

Robot
Medlem
Castlevania Judgment plåtat

varför varför varför... trodde det var ett riktigt Castelvania på gång till wii...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

alltså, vad fan är det för skitskalle som har designa det här spelet? sabba castlevania, gör det! FFS djävla töntn00b må jag säga!

Alucard ser ut som nån djävla final fantasy fjant, fan va sur man blir när dom anställer klåpare som får producera spel och när producenten anställer lead designers som har pennor som fan i hjärnan, fan va djävla sat-sur man blir!


signatur

Johan Pilestedt

Medlem

^- Personen bakom Death note mangan har designat karaktärerna till denna title om jag inte har helt fel.

Medlem

Stämmer bra att det är han som gjort Death Note som ligger bakom karaktärsdesignen... gillar den inte men var ändå lite positivt överraskad av Gameplayfilmerna man sätt

Inaktiv

Fruktansvärt, har för mig att jag så en intervju med mannen bakom Castlevania-serien, där han hade sagt att han inte fattade hela grejjen med Wii och ansåg att kontrollen inte skulle passa/gynna serien.

1
Skriv svar