Stormrise plåtat

Robot
Inaktiv
Stormrise plåtat

ser tjusigt ut.

Inaktiv

"Om du tycker att du känner igen bilderna nedan så har du med största sannolikhet sett dem tidigare, De är nämligen inte helt purfärska, men då många nog har missat dem finns det säkerligen en hel del som kan uppskatta dem ändå."

Nu måste tydligen FZ göra en ursäkt om dom ska skriva om saker som inte är rykande färskt, tycker det är löjligt...

Bara för att det finns folk med inget liv som snokar igenom hela internet på nyheter betyder det inte att alla gör det, om det inte finns på FZ så är det en nyhet här, så är det.

Inaktiv

Även Halo Wars kommer ut 2009, verkar kunna bli konkurrenter. (science-fiction rts enbart för konsoll, båda gjorda av kända PC-strategispel firmor).

Citat:

"[ThreeZool]"Om du tycker att du känner igen bilderna nedan så har du med största sannolikhet sett dem tidigare, De är nämligen inte helt purfärska, men då många nog har missat dem finns det säkerligen en hel del som kan uppskatta dem ändå."

Nu måste tydligen FZ göra en ursäkt om dom ska skriva om saker som inte är rykande färskt, tycker det är löjligt...

Bara för att det finns folk med inget liv som snokar igenom hela internet på nyheter betyder det inte att alla gör det, om det inte finns på FZ så är det en nyhet här, så är det.

word


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

hmmm, de är nått inom mig som inte gillar de jag ser, jag menar bilderna ser ju bra ut å så men jag vet inte riktigt.... de e svårt å beskriva.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Skrivet av ThreeZool:

"Om du tycker att du känner igen bilderna nedan så har du med största sannolikhet sett dem tidigare, De är nämligen inte helt purfärska, men då många nog har missat dem finns det säkerligen en hel del som kan uppskatta dem ändå."

Nu måste tydligen FZ göra en ursäkt om dom ska skriva om saker som inte är rykande färskt, tycker det är löjligt...

Bara för att det finns folk med inget liv som snokar igenom hela internet på nyheter betyder det inte att alla gör det, om det inte finns på FZ så är det en nyhet här, så är det.

Håller med, tycker folk har blivit löjligt petnoga.


signatur
1
Skriv svar