SOCOM: Confrontation filmat och fotat

Robot
Medlem
SOCOM: Confrontation filmat och fotat

Skräp... De har tydligen redigerat filmen rejält och gett alla spelare tydliga instruktioner för att dölja att riktiga matcher i detta spel ser totalt orealistiska och dumma ut.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Äntlingen nånting annat än CoD4, har tröttnat som satan på den eländiga klon-serien.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Skräp... De har tydligen redigerat filmen rejält och gett alla spelare tydliga instruktioner för att dölja att riktiga matcher i detta spel ser totalt orealistiska och dumma ut.

Källa?


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Såg ju verkligen helt värdelöst ut..
Fult, stelt och gjort 1000ggr tidigare.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Usch, så länge jag har BF2 i min ägo så tänker jag absolut inte röra något sånt här.

Medlem

Fan va jag stör mig på att man kan skjuta med AT4 innifrån rum. Skulle man göra som första snubben i fönstret där skulle man dö på fläcken av tryckvågen inne i rummet.
DESSUTOM är det ett minimiavstånd för en sån där att aktiveras, tror det ligger på 30 meter om jag inte minns fel från lumpen.

Längtar till Arma 2 eller OpF 2, realism ftw.

Medlem

Det finns en ny version av AT4 utvecklad för trånga utrymmen. Har för mig att jag sett infofilmer för den. Kanske ligger på youtube nu för tiden...

Medlem
Skrivet av Sito:
Skrivet av HinduTimes:

Skräp... De har tydligen redigerat filmen rejält och gett alla spelare tydliga instruktioner för att dölja att riktiga matcher i detta spel ser totalt orealistiska och dumma ut.

Källa?

Formuleringen "de har tydligen" menade som så att det inte är ett citat, utan en observation med mina egna ögon. Du behöver inte hålla med.

Någon måste verkligen sätta alla som försöker låta journalistiska med sina källa? - inlägg på plats...


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv
Skrivet av HinduTimes:
Skrivet av Sito:
Skrivet av HinduTimes:

Skräp... De har tydligen redigerat filmen rejält och gett alla spelare tydliga instruktioner för att dölja att riktiga matcher i detta spel ser totalt orealistiska och dumma ut.

Källa?

Formuleringen "de har tydligen" menade som så att det inte är ett citat, utan en observation med mina egna ögon. Du behöver inte hålla med.

Någon måste verkligen sätta alla som försöker låta journalistiska med sina källa? - inlägg på plats...

Man tolkar det ändå som att det är ett rykte som du har hört å inte något som du tror.

Hur kunde du se att att spelarna hade fått TYDLIGA instruktioner???

Medlem

Jag tror det därför att utifrån vad jag har sett i tidigare filmer så tjänar man inte på att sätta sig bakom cover och peppra på. Det är alldeles för enkelt att sikta vilket betyder att alla bara kommer att hoppa runt och pricka varandra i huvudet, ungefär som 90 % av alla tråkiga FPS online.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

haha soldaterna flyter ju fram istället för att springa. Dom kanske är steckare som tycker om att glida omkring ;o

Inaktiv

Det där såg rättt hemskt ut.

Medlem

Arkadskit i mina ögon. Och dåligt för att vara arkad. Kan inte finnas någon anledning att skaffa det där när BF2 och CoD4 finns.

Medlem
Skrivet av Inkompetent:

Arkadskit i mina ögon. Och dåligt för att vara arkad. Kan inte finnas någon anledning att skaffa det där när BF2 och CoD4 finns.

Hur kan du äns jämnföra cod4 o BF2 med socom? socom e stealth baserat...visst, socom 3+ har vart mer skjutande... men ändå

fast ja tycker också de här ser lite stelt ut..samma som cod5 man flyter fram

Medlem
Skrivet av Jimbo(Swe):

Det finns en ny version av AT4 utvecklad för trånga utrymmen. Har för mig att jag sett infofilmer för den. Kanske ligger på youtube nu för tiden...

Ja den visades på Discovery channel, Framtidens vapen tror jag programmet heter.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Confrontation ser inte så värst kul ut xD

Medlem
Medlem

Spelet kommer bli sjukt coolt tror jag kommer spendera X antal timmar med det 8)

och ovan på allt då får man det officiella ps3 headsetet med som man väntat i ett halvår på 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

1
Skriv svar