Bully till pc i oktober

Robot
Medlem
Bully till pc i oktober

Yes !

Inaktiv

lite sent!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Äntligen!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Ännu en erövring för pcn....dock lär jag inte spela det....men iaf....de flesta bra spelen kommer förr eller senare till vår kära pc

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Ännu en erövring för pcn....dock lär jag inte spela det....men iaf....de flesta bra spelen kommer förr eller senare till vår kära pc

Japp älskade pc

Medlem

Trevligt, orkade aldrig köpa det till PS2an när det var aktuellt hundra år sedan.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

spelet är rätt skit tyvärr.

Medlem

Köpte spelet till 360, har inte lirat mer än någon timme sammanlagt, tycker personligen att det var för tråkigt och linjärt.

Medlem
Skrivet av Arvid:

Köpte spelet till 360, har inte lirat mer än någon timme sammanlagt, tycker personligen att det var för tråkigt och linjärt.

så är det bara i början..


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Verkar som det går framåt för oss PC spelare. Först IV och nu Bully ett tecken på att det går framåt för oss

Medlem

Nice, riktigt skojj spel.

Medlem
Skrivet av Arvid:

Köpte spelet till 360, har inte lirat mer än någon timme sammanlagt, tycker personligen att det var för tråkigt och linjärt.

Linjärt???:O va snackar du om man är ju fri på skolgården fast sen på kvällen måste man lägga sig så jag tror du har missuppfattat va linjärt e:P

Medlem

Extremt underskattat spel jämfört med GTA. Väldigt originell setting, väldigt skön stämning överlag. Slutade spela på Xbox för det är så segt med alla laddningstider.


signatur
Medlem

Helt underbart spel, har det både till Wii och PS2!

/ LordDaimos

QRT
Medlem
Medlem

mmm tror inte det kommer sälja så bra då det känns som en light version av GTA
Typ GTA IV kmr nog sälja mkt mer till Pc än Bully.

Det var på tiden!

Medlem

Mumma så jag har längtat


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av ace84:

mmm tror inte det kommer sälja så bra då det känns som en light version av GTA
Typ GTA IV kmr nog sälja mkt mer till Pc än Bully.

Det kommer att sälja mindre än GTA IV för att alla vet vad GTA IV är och pga all den marknadsföring de lägger ner på det spelet. Personligen så tycker jag att Bully krossar GTA IV.

/ LordDaimos

Medlem

Gött Har alltid velat testa detta.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

KoP
Medlem
Skrivet av Hannu87:

Ännu en erövring för pcn....dock lär jag inte spela det....men iaf....de flesta bra spelen kommer förr eller senare till vår kära pc

snarare en eftersläntring..

Medlem

Intressant att PC ägarna ser det som en erövring, och att det är "rätt åt konsollägarna".
Äger själv både konsoll o PC, men köper oftast spelen till konsoll istället då dom spelen kommer långt före PC versionerna.
PC spelen brukar väl inte kosta mindre, och det är sällan som jag tycker jag ser att PC versionerna är så mycket snyggare att det blir värt att vänta ett år på att köpa dom.

Tyckte för övrigt att spelet såg ganska trist ut

Medlem
Medlem
Skrivet av Khorney:

Intressant att PC ägarna ser det som en erövring, och att det är "rätt åt konsollägarna".
Äger själv både konsoll o PC, men köper oftast spelen till konsoll istället då dom spelen kommer långt före PC versionerna.
PC spelen brukar väl inte kosta mindre, och det är sällan som jag tycker jag ser att PC versionerna är så mycket snyggare att det blir värt att vänta ett år på att köpa dom.

Tyckte för övrigt att spelet såg ganska trist ut

Nejdå de är bara 200kr billigare än alla konsol spel..:dead:

Köper nästan bara spel te PCn förutom de konsol exklusiva titlarna.

Medlem

aa varför är alla konsol spel mycke dyrare? man får ju gött mycke bättre grafik på pc:n

Medlem

Förstår inte hur folk har missat detta / ett av mina favorit spel /

Spelet är kanon , att det kommer först nu är väl segt men de som inte provat borde göra det, väldigt bra humor och det är ju ett Rockstar spel w/e

Medlem

Äsch.. jag som just köpte det till konsol :/ Hade hellre haft det till PC

Medlem

Vad bra! Detta laggade nämligen mer än en fisring i klänning på min 360.


signatur

Jag äger.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Khorney:

Intressant att PC ägarna ser det som en erövring, och att det är "rätt åt konsollägarna".
Äger själv både konsoll o PC, men köper oftast spelen till konsoll istället då dom spelen kommer långt före PC versionerna.
PC spelen brukar väl inte kosta mindre, och det är sällan som jag tycker jag ser att PC versionerna är så mycket snyggare att det blir värt att vänta ett år på att köpa dom.

Tyckte för övrigt att spelet såg ganska trist ut

Nejdå de är bara 200kr billigare än alla konsol spel..:dead:

Köper nästan bara spel te PCn förutom de konsol exklusiva titlarna.

200kr är väl lite i överkant =)? Kollade lite kvickt upp de två senaste spelen jag och en polare båda köpt (han till pc och jag till 360):

50708 Mass Effect (PC) PC-Spel 2008-06-04 459:-
82028 Mass Effect (XBOX360) X360 2007-11-09 479:-

50792 Assassins Creed (PC) PC-Spel 2008-04-10 419:-
81850 Assassins Creed (XBOX360) X360 2007-11-16 599:

20:kr i skillnad för mass effect som är släppt för 2½ månad typ. Gissar att det kostade ungefär lika mycket vid släpp. Asassins creed är det visserligen 180:- i skillnad fast då har ju PC versionen funnits ute längre, och dom brukar tappa en del i värde (lite mysko dock att asassins creed fortfarande är dyrt till 360 o PS3, gissar att det fortfarande säljer bra där?).

Så om du alltid köper PC spelen typ typ 8-9 månader efter dom är släppta, vilket innebär typ minst ett år efter konsollversionerna är det väl en sanning med modifikation. Men kollar man hur mycket spelen kostar vid släpp så är dom nästan lika dyra juh=).

Personligen brukar jag iaf inte orka hålla mig att vänta med att köpa ett spel om det faktiskt är släppt. Skulle jag tycka att det är värt att vänta typ 6 månader för att spara 20 spänn för exempelvis Mass effect? Nej =), inte ens om det är snäppet snyggare.

12
Skriv svar