Marvelous slutar skapa nya varumärken

Medlem
Marvelous slutar skapa nya varumärken

fin bild

Skrivet av Warwick:

fin bild

Well, passar målgruppen.

Medlem

Om dom släppt spelet till en riktig konsol där sådanahär spel uppskattas.. hade det nog gått bättre

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Om dom släppt spelet till en riktig konsol där sådanahär spel uppskattas.. hade det nog gått bättre

Är beredd att hålla med :). Jag tror att det är så pass originellt att det fortfarande stått ut från massan (tänker på No More Heroes).

Medlem

Hade No More Heroes kommit till PS3 / 360 hade jag nog faktiskt köpt det på en gång. Äger tyvärr ingen Wii längre... eller ja, "tyvärr". Hade inge kul med skiten iaf

[svammel]Alltså, NMH till Xbox/PS vore ju perfect fit, kan man tycka. Men ärligt talat så vet jag inte om det skulle funka så bra ändå... spelet är helt enkelt så jävla skumt att jag tror det endast skulle få en nisch-publik vilket format det än kommer till. Tyvärr, för det är ju brutalt kul. [/svammel]

Kanske skulle försäljningssiffrorna sett annorlunda ut med en fetare pr-push. Fast samtidigt så fick ju Monster Hunter Tri hur mycket pr som helst, men blev ändå ingen super-hit i väst. Hm, så god pr inte lika med bra försäljning alla gånger.

1
Skriv svar