Extra Dead Space-dräkter till förhandsbokare

Robot
Extra Dead Space-dräkter till förhandsbokare
Medlem
Extra Dead Space-dräkter till förhandsbokare

jamen nu blev spelet ett garanterat köp... väntar på demo -_-


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Kul grej, faktiskt. Borde man notera att de olika dräkterna går i dess konsolls färg. Kul grej.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Äsch, trodde man fick med riktiga dräkter som man kan ha till maskerad.

Medlem
Skrivet av asdf2:

Äsch, trodde man fick med riktiga dräkter som man kan ha till maskerad.

Det var min första tanke också


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem
Inaktiv

haha va? "nu måste vi ha något som får alla att köpa vårat spel"
"jag vet, en grön och en blå dräkt?"
"smaart, det kör vi på"...

??

Flakmonkey
Skrivet av Aresz:

haha va? "nu måste vi ha något som får alla att köpa vårat spel"
"jag vet, en grön och en blå dräkt?"
"smaart, det kör vi på"...

??

Såna här "trick" fungerar ju så uppenbarligen är det rätt smart... och jag menar ska man ändå köpa spelet så är det ju lika bra att förboka det så att man får tillgång till lite extra finesser. Little Big Planet kör ju samma grej, där får de som köper det under de första två veckorna ladda ner "exklusiva" sackboys... och det har jag fallit pladask för kan jag säga ^^

ptr
Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Aresz:

haha va? "nu måste vi ha något som får alla att köpa vårat spel"
"jag vet, en grön och en blå dräkt?"
"smaart, det kör vi på"...

??

Såna här "trick" fungerar ju så uppenbarligen är det rätt smart... och jag menar ska man ändå köpa spelet så är det ju lika bra att förboka det så att man får tillgång till lite extra finesser. Little Big Planet kör ju samma grej, där får de som köper det under de första två veckorna ladda ner "exklusiva" sackboys... och det har jag fallit pladask för kan jag säga ^^

oooh det om LBP visste jag inte, men vilken tur att man redan har förbokat då

Medlem

Även om en dräkt kanske inte känns direkt värt att lägga pengarna på så hade kanske en snygg metallbox och kanske soundtrack varit nog för vissa.. i alla fall för mig. Unreal-T 2k4 var ganska fattig i deras special edition box men de skickade med ett par lurar i en "halv" metallbox i alla fall för bara 50kr extra.

Som vanligt blir PC-användare snuvade. Då snuvar jag tillbaka genom en "gratis" varianten som jag skaffar så får jag se om det är värt mina surt förvärvade slantar

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Även om en dräkt kanske inte känns direkt värt att lägga pengarna på så hade kanske en snygg metallbox och kanske soundtrack varit nog för vissa.. i alla fall för mig. Unreal-T 2k4 var ganska fattig i deras special edition box men de skickade med ett par lurar i en "halv" metallbox i alla fall för bara 50kr extra.

Som vanligt blir PC-användare snuvade. Då snuvar jag tillbaka genom en "gratis" varianten som jag skaffar så får jag se om det är värt mina surt förvärvade slantar

Det är bara för folk som förhandsbokar, inte nån special edition på spelet. (står längst upp i stora röda bokstäver till och med)

... och i vilket fall som helst är avsaknaden av ett extra "skin" ett otroligt löjligt sätt att berättiga piratkopiering.

Medlem

Oh, najs ^_^ Har denna förbokad sen ett tag tillbaka, seems like my kind of game!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Fuidama:

Även om en dräkt kanske inte känns direkt värt att lägga pengarna på så hade kanske en snygg metallbox och kanske soundtrack varit nog för vissa.. i alla fall för mig. Unreal-T 2k4 var ganska fattig i deras special edition box men de skickade med ett par lurar i en "halv" metallbox i alla fall för bara 50kr extra.

Som vanligt blir PC-användare snuvade. Då snuvar jag tillbaka genom en "gratis" varianten som jag skaffar så får jag se om det är värt mina surt förvärvade slantar

Det är bara för folk som förhandsbokar, inte nån special edition på spelet. (står längst upp i stora röda bokstäver till och med)

... och i vilket fall som helst är avsaknaden av ett extra "skin" ett otroligt löjligt sätt att berättiga piratkopiering.

Var någonstans står det att jag kommer ladda ner det. Även om det säkert var första tanken för många. Man kan faktiskt LÅNA spelet av kompisar. Vilket betyder att jag inte betalar för spelet själv och att jag i princip får spelet "gratis". Gjorde det med Spore och var glad att jag gjorde det istället för att köpa det.

Sedan lär du själv aaaaaaaldrig ha laddat ner något med copyright, eller hur?

Det jag i grunden menar är att det ändå blir som en plattforms diskriminering. Varför ska inte jag få chans till extra innehåll bara för att jag använder en annan maskin att spela på. Mythic ändrade sin pre-order gift efter ett tag. Först var det collectors edition som fick spela warhammer i förväg men sedan också vanliga versionen om man förbokar. Så varför kunde de inte gjort typ en röd dräkt för PC användare när spelet ändå ska släppas till de 3 systemen? Blir oftast PC som drar kortaste strået mellan maskinerna

1
Skriv svar