Medlem
Ny mobil

Heej på er alla! Nu har jag ett problem. Ska snart köpa ny mobil. jag är inne på HTC HD2 eller en SE x10. Jag vill ju ha en mobil som är rätt snabb. inte laggig i menyerna. Vad tror ni?

Nu kommer säkert alla säga x10 tack vare att den har google android, men hört att dom är på full fart att hacka HD2 så den med kan ha google android .

För min del lutar det mest åt HTC HD2. Verkar vara fett nice. har nu en HTC touch pro (g1)


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Eller så köper du bara en iPhone och blir nöjd.

Medlem

och blir inte nöjd. räcker med ipod touch o blir redan tokig på den så NEJ TACK TILL IPHONE!

Hatar fucking iphone älskare som inte har något annat i huvudet


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Jodå, lite sugen är du allt.

Medlem

HTC Touch HD kan jag rekommendera. Sitter själv på den. 4 tums skärm och sköna menyer


signatur

dizzid1a. Say What?

MFC
Medlem

SonyEricsson väljer jag bort av ren principsak. Deras inställning är att du kommer byta mobiltelefon var 6e månad så kvalitén är därefter (med eller utan snabba menyer). HTC kan jag inte uttala mig om mer än att jag hört gott om dom.

Kör numera inte någon av de populära märkena längre, när de fått sin kundbas så kör med dom som de vill.. kan jag känna även jag säkert har fel om vissa märken..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

hade htc:s p4350 här innan, en rätt så jobbig windows mobil men den har tutat på i 3 år.

jag vet inte hur det är med htc:s android mobiler, men de ska visst vad jag hört vara bra Gick dock själv på iphone och den funkar klockrent navigationsmässigt och funktioner. Nackdelarna är batteritiden och att man blir bunden till itunes, jag vill ju köra foobar och filkopiering direkt till telefonen!


signatur

thank you, come again

Medlem

huxflux: de finns program till de har jag hört! sen är de jailbreak som gäller

aa men jag tror fan på den nya HTC HD2 mobilen asså! Tror den är 4235 gånger bättre än x10!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Eller varför inte HTC Tattoo? Mycket prisvärd och bra mobil, min kompis köpte en förra veckan och den är grym. Man kan köpa till färdiga skal eller designa skalet själv på deras hemsida=)


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

Nokia N900 är ju najs.

Medlem

Bortskämda fanskap! Du sitter med en

och skall uppgradera,

medans en annan sitter med

. Jag säger då det, kan jag få din "gamla"?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag hade tyvärr sex o den låg i sängen så den ramla ner o sen sprack displayen xD


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar