Fable II co-op-patchas på premiärdagen

Robot
Fable II co-op-patchas på premiärdagen
Medlem
Fable II co-op-patchas på premiärdagen

Varför inte slänga med det i spelet från början istället...? -.-


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

^- Det var någon bugg som upptäcktes precis innan, då det ändå bara gällde online-coop insåg dom att man lika gärna kunde patcha in det.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

nice! kanske kan vara värt ett köp trots allt...

Medlem

Kan det inte vara ett litet knep för att få folk som kör på kopior att tvingas köpa spelet ändå?
Eller kan man patcha spel trots att man har illegal kopia?

Medlem

Äh, de har ändå spottat folk i ansiktet genom att ta bort alla coola grejer ur CE.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

@ FL3JM, det går olika bra beroende på hur man har chippat eller flashat boxen, min polare lyckades i alla fall. Hoppas jag inte är inne för mycket på warez här...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Äh, de har ändå spottat folk i ansiktet genom att ta bort alla coola grejer ur CE.

Kom igen nu. Varför köper du ett spel? Bara för att få allt extra material eller för att spela spelet?
Är det de första kanske du skall tänka om och tänka rätt.

Gillar man spelet, köper man det. Jag gillade 1:an skarpt och tänker köpa 2:an.. sedan att det inte följer med massa extra dvd-er dockor och annat krims krams rör mig inte ur fläcken. Det är SPELET jag vill åt. Inte massa junk som är roligt i 5 min och som sedan ändå bara kommer stå på hyllan och samla damm.

Medlem

Toxic78: Att gå ut med att CE finns att förboka och att det innehåller X antal saker som kan vara riktigt kul att ha hemma och inte bara en låda som man puttar in i hyllan - och sen dra tillbaka allt sånt fast fortfarande ha nåt som kallas CE är bara rent ut sagt SJUKT DÅLIG STIL.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

min fråga är... har dom co-op så man kan spela 2 på samma konsol också? eller är det som i mercenaries där man enbart kunde spela co-op online? Vilket imo suger, alltså inte att kunna spela co-op utan att ENBART kunna spela det online... för jag har gärna polare över och sitter i samma soffa.

Medlem

Det är bara online.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Det är bara online.

Är du säker? Jag har för mig att man kan sitta på samma konsol....men jag kan ha fel!

Inaktiv
Skrivet av Kresko:
Skrivet av MaXMC:

Det är bara online.

Är du säker? Jag har för mig att man kan sitta på samma konsol....men jag kan ha fel!

Det är MaXMC som är ute och cyklar.
Man kan spela co-op med polarn hemma i soffan på samma konsol.

Inaktiv

Det här var en trevlig nyhet

Medlem
Skrivet av Spitt:
Skrivet av Kresko:
Skrivet av MaXMC:

Det är bara online.

Är du säker? Jag har för mig att man kan sitta på samma konsol....men jag kan ha fel!

Det är MaXMC som är ute och cyklar.
Man kan spela co-op med polarn hemma i soffan på samma konsol.

För att klargöra ännu mer:

Lokal co-op finns redan med i spelet, man kan alltså spela co-op med en vän vid samma konsol utan att patcha.
Det patchen lägger till är co-op online. Alltså kan du spela co-op med folk i din friends-lista. I detta läge ser du dina polare i form av små sfärer som visar exakt vart de är (du kan passera dem på gatan t.ex.). Klickar man på dem så kan man antingen bjudain eller hoppa in i deras spel. Dessutom går det givetvis att bjuda in varandra från menyerna.

Allt klart nu?


signatur

- r4z0r -

Medlem

Japp, även på Co-Optimus anger de lokal co-op för två spelare. Fast nu såg jag att de angett "No" på split-screen. Hur ska man tolka det? Kanske bara tryckfel...
http://www.co-optimus.com/system/1/xbox_360.html

Edit: nej, inget tryckfel. Dvs lokal co-op för 2 spelare utan split-screen. Kan bli bra ändå, ser ut så här...
http://gamevideos.1up.com/video/id/17630

Medlem

Bra att de fixar det till releasen iaf

Medlem

Co-op är alltid bra.

Inaktiv

Hallå........................

Kan man lira historien/kampanjen på samma tv med nån polare?

Detta suger isåfall...

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hallå........................

Kan man lira historien/kampanjen på samma tv med nån polare?

Detta suger isåfall...

Varför suger det om man kan det?

(annars för svar, kolla några inlägg uppåt..)

Medlem

Är hot seat co-op med i release versonen då? d.v.s co-op på samma konsol?


signatur

P.L.U.R

Inaktiv
Skrivet av Nemo:
Skrivet av showerguy:

Hallå........................

Kan man lira historien/kampanjen på samma tv med nån polare?

Detta suger isåfall...

Varför suger det om man kan det?

(annars för svar, kolla några inlägg uppåt..)

Oj jag menar om man inte kan göra det så suger det

Medlem

Nice nice, gött att de fixade det tills release iallafall =D
Blir till att hota några vänner till att köpa det med nudå x)

1
Skriv svar