Demotesta World of Goo

Robot
Inaktiv
Demotesta World of Goo

Väldigt lustigt spel. Bra tidsfördriv och hjärngympa.


signatur

.

Sweet


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Ser kul ut, det måste jag testa.


signatur

.slanger

Medlem

Kul spel, påminner om Bridge Builder fast med gulligare grafik och byggmaterialet är olja
http://www.snabbstart.com/download/bridge-builder

Medlem

Måste testa, jag har hajpat det lite den senaste veckan. Ska bli kul att se om det klarar mina förväntningar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

helt underbart spel totalt värt pengarna.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Tankade demon förut idag och har spelat mig igenom Demon. Tyckte det var väldigt roligt och krävdes att tänka efter lite då och då. Kanske ett köp vet inte.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Skitkul spel!!

Medlem

Tänkte köpa spelet via Steam innan jag ens testat demot men av nån anledning får vi inte köpa det än, står bara "This item is currently unavailable in your region" vad har dom för anledning till det liksom?

Medlem

NU har jag spelat igenom ungefär 2/3 av demot och jag måste säga att det är ju väldigt gulligt! Lagom klurigt. Man behöver inte tänka jättelänge för att komm apå hur man ska göra, sen har den andra inslag som t.ex. rätt time:ing och sånt. Jag gillar det skarpt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Wessan:

Kul spel, påminner om Bridge Builder fast med gulligare grafik och byggmaterialet är olja
http://www.snabbstart.com/download/bridge-builder

Nej, byggmatrialet är Goo!

Jag köpte hela, kostar lite över 150kr. Helt klart värt det, riktigt kul spel. Bästa till pc nu faktiskt
Armadillon rätt liknande spel som inspirerat dom o göra detta.

Medlem
Skrivet av hunden:

Tänkte köpa spelet via Steam innan jag ens testat demot men av nån anledning får vi inte köpa det än, står bara "This item is currently unavailable in your region" vad har dom för anledning till det liksom?

Du kan köpa det direkt från utvecklarens hemsida också (tror man kan det fortfarande iaf). Gjorde det redan under betan och är supernöjd med det!

/ LordDaimos

Inaktiv

Riktigt kul spel! Klarade precis ut demot. ; D

Medlem

Rek. varmt, årets indie spel utan tvekan! Smart, snyggt och vanebildande!!!!

Medlem

Riktigt kul!
Rätt mycket för ett demo måste jag säga. Tydligen är lanseringen på Steam lite försenad i Europa, men det kommer, och då kanske det blir ett köp.

EDIT: Läste nu att det inte släpps på europeiska Steam förän i Feb/Mar nästa år (!)

Medlem

Fantastiskt bra spel. Rekommenderar starkt fullversionen. Köp direkt från www.2dboy.com. Kostade totalt 140 kr för mig och det var värt varenda krona.
Nya saker kommer med varje Chapter och de skiljer sig väldigt mycket från varandra vilket medför total spelglädje från början till slut.

Medlem

Väldigt roligt o gulligt spel!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Underbart litet spel

eak
Medlem

Jag tycker det påminner mig om lemlings jag.

Medlem

Jag kunde inte vänta till nästa år

Har köpt det nu istället.

Medlem

supertrevligt spel, men vet någon ett bra sätt att öka upplösningen eller måste man leva med 800x600? (provat ändra i config.txt, då höjs visserligen upplösningen - men saker som vissa knappar hamnar på fel ställen och blir omöjligt att klicka på)

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av hunden:

Tänkte köpa spelet via Steam innan jag ens testat demot men av nån anledning får vi inte köpa det än, står bara "This item is currently unavailable in your region" vad har dom för anledning till det liksom?

Du kan köpa det direkt från utvecklarens hemsida också (tror man kan det fortfarande iaf). Gjorde det redan under betan och är supernöjd med det!

/ LordDaimos

Jo, jag köpte det via deras sida sen men tyckte det var ett konstigt val från Steams sida.

1
Skriv svar