Se BioShock 2:s premiärtrailer

Robot
Medlem
Se BioShock 2:s premiärtrailer

hoppas det inte blir lika linjärt som 1an.

Medlem
Medlem

nice! inte så oväntat kanske, med tanke på hur populärt det blev.

Medlem

Har inte lirat 1:a spelet än. Kanske man ska...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

Så jävla härligt, rpg och fps = Kung.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

tråkig Trailer... men hoppas spelet blir bra ^^


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

tror någon får komma hem till mig o städa för jag tror ATT JAG BAJSA F**KING PÅ MIG PRECIS!
Finns bara 1 sak som kan bli bättre än en Bioshock 2 trailer i år, de e HL2 Episode 3 trailer.

50kr för att städa upp efter mig

Inaktiv

VILL HA!


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Kommer inte att köpa, 1an var inte speciellt bra.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Tips tack till han som skrev om det här (med UTube videon) tycker jag Mäktig film!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

vacker trailer!
och fick återigen enormt sug för att köra igenom ettan återigen.
enkelt ett av mina favoritspel


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

fan är detta för fallout kopia

Medlem
Skrivet av MINO7AURO:

fan är detta för fallout kopia

hahaha va?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av MINO7AURO:

fan är detta för fallout kopia

Fallout? Ehh...?

Skrivet av MINO7AURO:

fan är detta för fallout kopia

What???


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Såna här trailers säger verkligen ingenting. Är också lite tveksam till en uppföljare även om första spelet var väldigt bra. Raptures öde är ganska klart redan och hur många städer på havets botten kan man krasha över? Vissa spel borde få vila i frid.

Medlem

Hoppas att detta inte är lika "plastigt" som 1:an.

Medlem
Skrivet av Swedenrock:

hoppas det inte blir lika linjärt som 1an.

Det är ju exakt det som driver handlingen i Bioshock så bra. Håller man sig till lagom linjärt (vilket Bioshock är i mina ögon) så kan man lägga mer fokus på handlingen, vilket är den viktigaste i delen i ett spel som detta. Nej, jag vill inte se någon öppen spelvärld a la Elder Scrolls.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av MINO7AURO:

fan är detta för fallout kopia

Vart såg du ens likheten?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av TMO_KOTOR:

Såna här trailers säger verkligen ingenting. Är också lite tveksam till en uppföljare även om första spelet var väldigt bra. Raptures öde är ganska klart redan och hur många städer på havets botten kan man krasha över? Vissa spel borde få vila i frid.

Det blir en prequel, alltså vad som hände innan Rapture.

Edit: Innan det brakade löst alltså.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

pff.. lägg ned det här och gör en riktigt rpg fps horror. system shock 3.
pinsamt att man fick kalla bioshock för en avlägsen uppföljare till systemshock 2.

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:

pff.. lägg ned det här och gör en riktigt rpg fps horror. system shock 3.
pinsamt att man fick kalla bioshock för en avlägsen uppföljare till systemshock 2.

Avlägsen? Nej du, läs om, läs rätt.
"Andlig uppföljare", och det är en viss skillnad.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av MINO7AURO:

fan är detta för fallout kopia

Du verkar inte ha alla minotaurer i hagen om man nu ska uttrycka sig på ett lämpligt sätt.

Medlem

Extremt tråkig trailer men spelet kommer bli underbart när det väl kommer om det håller minst samma klass som första.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Extremt tråkig trailer men spelet kommer bli underbart när det väl kommer om det håller minst samma klass som första.

Hm, den faller nog mer in under "teaser", vilket är vardagsmat idag tycker jag, både vad gäller spel och film.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Jag tyckte Bioshock var en jäkligt bra spelupplevelse, om än inte helt perfekt. Men på det stora hela så är det väldigt få saker som är det, och tvåan ser jag oerhört fram emot.


signatur
Pansarknekt
Skrivet av MINO7AURO:

fan är detta för fallout kopia

Bara jag som förstår vad du menar tydligen. Samma typ av musik och stil på staden. Långsamma kamera åkningar osv osv. Passar bra in på intro-filmerna till Fallout.

Spelet i sig kommer inte vara likt Fallout överhuvudtaget, det är dock klart.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

mysigt, ska ta och spela klart ettan först.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

fyndigt namn.

12
Skriv svar