Left 4 Dead ur anfallsperspektiv

Robot
Inaktiv
Left 4 Dead ur anfallsperspektiv

Vill ha nu!

Medlem

Jag med. NU! Inte för att vara petig, men en liten felstavning i sammanfattning, "infekterde" på rad 2.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Me vafan?

Jag trodde det var ett renodlat COOP mot AI:n bara... DÅ har jag missförstått allt... Detta är alltså ett vanligt online lir då.. :S

Medlem

3 veckor 6 dagar kvar....gott

Får såna mod-känslor bara.. inte ett företagssläpp liksom... nja säger jag.

Medlem

Jag diggar ju zombie panic! Ser fram emot det här faktiskt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Man kan för boka Left 4 dead på steam nu och man sparar 5$
och så klar har man bokat det^^


signatur

New level 17! 10 +Int 6 +Agi 3 +Str ph(level)= x^2+qx-p +Cha

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

Me vafan?

Jag trodde det var ett renodlat COOP mot AI:n bara... DÅ har jag missförstått allt... Detta är alltså ett vanligt online lir då.. :S

Läs lite på officiella sidan, det är både endast mot AI'n och mot andra spelare som styr boss zombies + småzombies som styrs av AI'n. Alltså 2 olika modes, ett endast mot AI och ett mot AI och människor som boss zombies.

Det är ju apcoolt om man kan spela som zombie!

Skrivet av Burzum Mashtar:

Det är ju apcoolt om man kan spela som zombie!

Exakt verkligen apsjukt.


signatur
Medlem

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av Punchbag Polly:

Får såna mod-känslor bara.. inte ett företagssläpp liksom... nja säger jag.

Jo, förmodligen för att man lirat för många såna här modar till CoD4 Cs- Cs-source.. Så länge det inte kostar skjortan så ska jag nog köpa det

Medlem

Sån jävla bra idé för ett spel.

Längtar som fan.

Medlem

Får Aliens vs Predator vibbar av denna moden. Hoppas de lägger till något så att varje survivor som dör respawnar som en zombie, a la marines vs aliens i AvP.

Medlem

Kommer inte köpa det nu om man kan även köra zombies.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

fan. jag visste inte att man kunde köra som zombie heller. det låter inte bra i mina öron. fast valve brukar ju få det mesta att funka.

Medlem

Fy fan vad detta kommer äga i Co-op med några polare

Medlem

Jag finner ingenting det här spelet gör som inte gjorts bättre i Zombie Panic!

Inaktiv
Skrivet av kebbe_90:

Jag finner ingenting det här spelet gör som inte gjorts bättre i Zombie Panic!

När spelade du Left 4 Dead senast då, för jämförelsens skull alltså?


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

Får se hur det blir. Trodde som många andra att man inte skulle spela som zombie. :/

Redaktör

För er som inte vet: spelet har två spelformer. I den ena lirar fyra karaktärer kallade "survivors" mot horder av "infected" (blixtsnabba zombieliknande AI-styrda karaktärer). Den andra har samma upplägg, med skillnaden att infected-laget får hjälp av fyra människostyrda "super-infekterade" (starkare, specifika förmågor). Om jag inte är ute och cyklar kan allt mellan en och åtta spelare mötas, lagen fylls då upp av datorstyrda medspelare.

Spana in vår förhandstitt från i somras för mer info. En demo ska dyka upp innan release också.


signatur
Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Kommer inte köpa det nu om man kan även köra zombies.

Du är inte på något sätt tvungen att spela som zombie. Som att säga att du vägrar köpa quake 3 för att man kan spela CTF.

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Jag finner ingenting det här spelet gör som inte gjorts bättre i Zombie Panic!

Zombie panic är värdelöst på alla sätt och vis. Du kommer ta tillbaka detdär när du provat l4d

Medlem
Skrivet av Tompa:

För er som inte vet: spelet har två spelformer. I den ena lirar fyra karaktärer kallade "survivors" mot horder av "infected" (blixtsnabba zombieliknande AI-styrda karaktärer). Den andra har samma upplägg, med skillnaden att survivor-laget får hjälp av fyra människostyrda "super-infekterade" (starkare, specifika förmågor). Om jag inte är ute och cyklar kan allt mellan en och åtta spelare mötas, lagen fylls då upp av datorstyrda medspelare.

Spana in vår förhandstitt från i somras för mer info. En demo ska dyka upp innan release också.

Skulle väl inte säga att man får hjälp av de människostyrda super-infecterade, då de skall göra allt i sin makt för att döda de överlevande

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Skulle väl inte säga att man får hjälp av de människostyrda super-infecterade, då de skall göra allt i sin makt för att döda de överlevande

Haha, 4 super-infekterade till hjälp hade aldrig varit fel, sålänge dem inte får för sig att ha en som kvällsmat.

Redaktör

Oops, en lättare felskrivning där ovan. Fixat.


signatur
Medlem
Skrivet av Nolite:
Skrivet av kebbe_90:

Jag finner ingenting det här spelet gör som inte gjorts bättre i Zombie Panic!

När spelade du Left 4 Dead senast då, för jämförelsens skull alltså?

När sade jag att jag spelat L4D då?

Eftersom du verkar ha lite problem med att förstå så kan jag tydliggöra vad jag skrev:

Efter att ha läst previews, sett ingame filmer och sett de här bilderna så finner jag ingenting som inte gjorts bättre i Zombie Panic!

Ja, jag kommer antagligen att ha ändrat mig när jag spelar L4D, men för den sakens skull så skulle jag inte säga att Zombie Panic! är värdelöst.

Inaktiv

har Zombie Panic förbättrats det senaste halvåret? när jag lirade senast så var det helt värdelöst att vara zombie, man kunde verkligen inte göra ett skit

Zombie Master däremot mums mums va det är bra, väntar på att 1.2

Left4Dead blir ett givet köp, jag är sönderhypad iaf

edit:
mer text och en liten film:
http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=1027

Medlem

Kebbe_90:

Det är alltså bättre med en typ av zombie än minst 6st olika? (Visst, en är vit med lite extra hp o infectionsförmåga..)
etc etc. Lustigast måste vara att du tycker att animationerna i zombiepanic är bättre än de i l4d.

12
Skriv svar