Sony vill ha PSN-släpp i EU

Robot
ptr
Medlem
Sony vill ha PSN-släpp i EU

det var fan på tiden

Medlem

Vore ju fint att slippa logga in och kolla amerikanska och asiatiska psn efter demos hela tiden, hög tid för detta.

Medlem

Varför är de så jobbigt att vara in på sitt US acc istället för sitt EU acc? De förstår jag inte.

Medlem

inte brytt mig än så länge men kortare tider till att få saker låter inte fel. värre med 360n där du kan köpa/hyra serier bara för att du byter till amerikanskt konto :S

Medlem

Finns ju en massa spel på US PSN också, men som inte finns på EU PSN. Castlevania: Symphony of the Night, till exempel (om jag nu inte misstar mig).

Medlem

Bara bra med förbättring antar jag. Själv har jag inte ens tänkt på det, eftersom att mitt amerikanska konto funkar finfint.

Medlem

noshit liksom har dom vaknat nu att det finns mera länder än usa och japan bara ??? töntar..

Medlem

Verkligen på tiden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

På tiden det var och är!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

noshit liksom har dom vaknat nu att det finns mera länder än usa och japan bara ??? töntar..

måste säga att jag hoppade till när jag såg att det står 26 på din profil..

Inaktiv

tack för det!!!

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av SWEBarb:

noshit liksom har dom vaknat nu att det finns mera länder än usa och japan bara ??? töntar..

måste säga att jag hoppade till när jag såg att det står 26 på din profil..

Hahahahahahaha

Medlem

Vi har väl Tyskland, Frankrike och Spanien att tacka för att vi inte får Demos snabbt. De måste ju översättas först...

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Vi har väl Tyskland, Frankrike och Spanien att tacka för att vi inte får Demos snabbt. De måste ju översättas först...

Glöm inte ryssarna, polackerna osv...

Är det bara vi skandinavier, holländare och britter som förstår engelska i Europa?

Medlem

Hoppas det blir så

Medlem

De va på tiden, grymt störigt ibland.

1
Skriv svar