Guitar Hero: Metallica bekräftat

Medlem
Guitar Hero: Metallica bekräftat

Nice. Lär bli bra mycket bättre än GH: Aerosmith iaf.

Medlem

Världens mest överskattade band ska få ett eget spel wooohoo! Skönt för fingrarna att sitta och spela deras överdrivet långa och sega solon.... usch fy och blä.

Medlem

Har 42 låtar med Metallica på Guitar Hero 3 på Wii som tur är. Kommer visst inte till Wii.

Medlem
Skrivet av Sulan:

Världens mest överskattade band ska få ett eget spel wooohoo! Skönt för fingrarna att sitta och spela deras överdrivet långa och sega solon.... usch fy och blä.

Truth been told!
De giriga fjantarna i Metallica får ännu mer oförtjänta pengar, YES!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skrivet av Sulan:

Världens mest överskattade band ska få ett eget spel wooohoo! Skönt för fingrarna att sitta och spela deras överdrivet långa och sega solon.... usch fy och blä.

Dom är inte överskattade, bara feluppskattade.

Medlem

nu får dom ge sig alltså.

Inaktiv

Metallica har gjort många bra låtar. Eller... Metallica har inte gjort några dåliga låtar. xD Jag tycker alla är bra.

Redaktör
Skrivet av bjosarn:

De giriga fjantarna i Metallica får ännu mer oförtjänta pengar, YES!

Hur kan pengar vara oförtjänta när publiken själva väljer att köpa deras alster...?


signatur
Medlem

JAAA! DET FINNS EN GUD*! Som jag har väntat!

*Nej, jag menar inte James Hetfield, men skillnaden är å andra sidan hårfin.

Medlem

oh mama,, come to daddy


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Garanterat ett köp. Skiter i att det är GH, köper det ändå.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av bjosarn:

De giriga fjantarna i Metallica får ännu mer oförtjänta pengar, YES!

Hur kan pengar vara oförtjänta när publiken själva väljer att köpa deras alster...?

Hehe jo det kan man undra. Folket har väl en fri vilja? :$

Medlem

Jag avskyr Metallica!

Hoppas de släpper ett GH: power metal eller liknande!

Vad härligt det vore att lira loss lite till Helloweens, Edguys och Gamma Rays låtar <3

MFC
Medlem

YEAH! 2009 blir ett underbart år.. först en metallica-koncert o sedan GH:Metallica wooohooo


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Medlem

Solklart köp!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Inaktiv
Skrivet av Sulan:

Världens mest överskattade band ska få ett eget spel wooohoo! Skönt för fingrarna att sitta och spela deras överdrivet långa och sega solon.... usch fy och blä.

Att någons första inlägg ska innehålla så mkt smörja ;p

Metallica har ju massor av klassiska solon.. Vilka är överdrivet långa och sega?

Medlem

Klart mer intressant än Aerosmith. Men den nyhet jag hoppas mest på nu är att det kommer en release av World tour till pc.

Flakmonkey
Skrivet av Tompa:
Skrivet av bjosarn:

De giriga fjantarna i Metallica får ännu mer oförtjänta pengar, YES!

Hur kan pengar vara oförtjänta när publiken själva väljer att köpa deras alster...?

De är ju mainstream, det är fult!

Ser verkligen fram emot detta, vore nice om det kom som nedladdningsbart tillägg till GH4 så man slipper växla mellan spelen

Medlem

Whoho, mycket vettigare än Aerosmith iaf som knappt har gjort nån bra låt.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

fyfan va nice detta lär bli ett köp

edit: lär vänta på en låtlista först dock

vad är det med den bilden ?

Medlem

Givet köp.

PS. Säger man att Metallica är giriga så är man inte insatt, så enkelt är det. Det ryket fick dom pga Napsterfloppen, vilket var klantigt PR-mässigt, men Lars stod i alla fall för vad han tyckte till skillnad från de andra band som var med men som inte vågade stå för det när det blev tryck från fansen. På senare tid har de dock ändrat kursen ganska mycket i den frågan, så att gnälla på dem är bara oinsatt.

Medlem

Tänker inte lägga mig i metallicadebatten men min avatar säger väl det mesta.

Kommer inte köpa spelet heller.. GH overall har gjort sitt : )

Medlem

Mycket bättre val av band än Aerosmith. Jag skulle dock hellre spela Guitar Hero Iron Maiden. Metallica kommer dock på andra plats i min önskelista över gh-spel/dlc. Judas Priest kommer in på tredje plats.

Medlem

giriga, kommersiella, napsterfloppen blablabla sånt tjafs påverkar inte vad jag tycker om deras låtarna men tydligen gör det för vissa

Medlem

Dåligt mainstreamband kläms ihop med ett dåligt mainstreamspel, kan't bli värre? Säljs säkert via tvshop å'

Medlem

Ballt!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Sulan:

Världens mest överskattade band ska få ett eget spel wooohoo! Skönt för fingrarna att sitta och spela deras överdrivet långa och sega solon.... usch fy och blä.

Att någons första inlägg ska innehålla så mkt smörja ;p

Metallica har ju massor av klassiska solon.. Vilka är överdrivet långa och sega?

Jag har inga åsikter om pengar etc, de gör vad alla i den situationen skulle göra... nämligen tjäna ännu mera pengar gratis :). Åter till ämnetang överskattade band.. I min mening är nästan alla Metallicas låtar uppbyggda på samma sätt.. en helt ok låt som sen övergår i något helt sinnesförvirrat solo, gitarr, trumm stadie som borde vart slut för 5 min sedan.

Deras senaste THE DAY THAT NEVER COMES likadant med den, börjar helt ok men blir så olidligt dålig efter 3.30 så det är bedrövligt.

jag är defenetivt ingen person som ska rabbla upp en massa Metallica låtar , för det kan jag inte. Men jag gillar genren i övrigt. Men vidhåller att Metallica är överskattade och borde lagt av för 15 år sedan ungefär.
Tack för mig.

Kan tillägga att GH:WT är inge vidare. trist låtlista.

12
Skriv svar