LittleBigPlanet har fått datum

Robot
Medlem
LittleBigPlanet har fått datum

Det var på tiden!

Inaktiv

Haha, trodde det redan hade släppts, sitter här och gråter när man har xbox istället för ps3...

Medlem

Woohoo! Sist i världen! Jättekul att vi prioriteras sist... jag antar dock att det är logiskt. Men surt...

Medlem

Varför kan inte Sverige också få det i början av veckan som Storbritannien? Hoppas verkligen butiken man beställt spelet ifrån skickar ut sina ex tidigare.

Inaktiv

jag längtar som fan med, men kom igen, det är bara ett spel. om man väntat ett år (snart) spelar en vecka ingen roll.

Medlem

Fan, kommer rusa och hämta ut mitt bokade exemplar efter jobbet nästa fredag på Webhallen!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Oj vilken nyhet, fick veta det här precis efter att dom bytt datum.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Inaktiv
Skrivet av Kamikaze:

Varför kan inte Sverige också få det i början av veckan som Storbritannien? Hoppas verkligen butiken man beställt spelet ifrån skickar ut sina ex tidigare.

Japp dom skickar ut spelet tidigare men det blir inte registerat från butik från och med realese.

Så paketet kan ligga på posten och man får ej hämta ut det.

Inaktiv

About time!!!

Inaktiv

om dom hade ignorerat islam ahde vi haft spelet redan.
fan vad man hatar religon ibland.

varför måste doma vara på det här viset.

kristendom har ju i alla fall nåt en viss tollerans, medan islam har noll tollerans. varör är det på detta viset?

Medlem
Skrivet av Lucas_Fake:

om dom hade ignorerat islam ahde vi haft spelet redan.
fan vad man hatar religon ibland.

varför måste doma vara på det här viset.

kristendom har ju i alla fall nåt en viss tollerans, medan islam har noll tollerans. varör är det på detta viset?

Okey din morsa måste ha tappat dig när du var liten..HUR fan kan du säga så??
Det är ju spelutvecklarnas fel som har gjort spelet inte Islam.Så tänk nästa gång du skriver för såna jävla inlägg gör fan och med mig sur

Medlem
Skrivet av Lucas_Fake:

om dom hade ignorerat islam ahde vi haft spelet redan.
fan vad man hatar religon ibland.

varför måste doma vara på det här viset.

kristendom har ju i alla fall nåt en viss tollerans, medan islam har noll tollerans. varör är det på detta viset?

Att du hävdar att kristendomen har mer tolerans än islam visar ju hur mycket du vet. Försök att tänka lite.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av Lucas_Fake:

kristendom har ju i alla fall nåt en viss tollerans, medan islam har noll tollerans. varör är det på detta viset?

Kristendomen har alltid genom historien varit den religion som bedrivit masslakt på folk som inte vill be exakt som de själva vill, medans islam varit mer tolerant.

Avstängd

hoppas att dustin är snälla

Medlem
Skrivet av Pojii:
Skrivet av Lucas_Fake:

om dom hade ignorerat islam ahde vi haft spelet redan.
fan vad man hatar religon ibland.

varför måste doma vara på det här viset.

kristendom har ju i alla fall nåt en viss tollerans, medan islam har noll tollerans. varör är det på detta viset?

Okey din morsa måste ha tappat dig när du var liten..HUR fan kan du säga så??
Det är ju spelutvecklarnas fel som har gjort spelet inte Islam.Så tänk nästa gång du skriver för såna jävla inlägg gör fan och med mig sur

Håller med dig till 110%. Det är spelutvecklarnas fel inte religionen. Visa lite hänsyn istället för att gnälla om ett spel!

Ingen dör av att den släpps några dagar senare!:)

Medlem

kul


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tycker faktiskt det är bra att det inte släpps förrän på fredag. Tänk vilken helg man har framför sig^^

Medlem

...Oh well, vi får väl se hur det ser ut vid release då. I will be there!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv
Skrivet av Lucas_Fake:

om dom hade ignorerat islam ahde vi haft spelet redan.
fan vad man hatar religon ibland.

varför måste doma vara på det här viset.

kristendom har ju i alla fall nåt en viss tollerans, medan islam har noll tollerans. varör är det på detta viset?

'

Dom har ju faktist sagt förlåt också? Tycker det var starkt av dom att dra tillbaka spelet det bevisar bara att dom bryr sig om deras regler.

Det var ett misstag och nu har dom fixat det. 2 veckors "försening" är inget att bråka om.

Medlem

bibelcitat är ok men inte korancitat? Vad är skillnaden? Krista har väl historiskt bråkat minst lika mycker som muslimer?


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar