Resistance 2 plåtat

soi
Medlem
Resistance 2 plåtat

Ser bra ut men ingen givet köp för mig.

Medlem
Skrivet av vina:

Ser bra ut men ingen givet köp för mig.

ska nog till att hela min friend list på PSN köper det för att jag ska köpa det, ser fram emot 8player co-op


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

sj är man Beta Testare till spelet - Riktigt skoj är det


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

hur mycket sålde första spelet allt som allt?? kollade runt i wiki men hittade inga siffror

Medlem
Skrivet av rolle90:

sj är man Beta Testare till spelet - Riktigt skoj är det

bättre än resistance 1?

Medlem

Halokiller.

Om nom nom


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Betan var ju sjukt grym längtar som fan efter spelet


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

tufft spel, klart köp.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Klart köp. Har redan bokat spelet. Största Co-op på konsoll och största MP på konsol. Kommer bli maffigt värre.!Grafiken är top notch den med!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Halokiller.

Om nom nom

Typisk fanboi kommentar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Grafiken var ju inte direkt största problemet med ettan, det var ju att det var så fruktansvärt tråkigt.

Inaktiv
Skrivet av Lootskin:

Halokiller.

Om nom nom

Vad ska det betyda? Inget, Halo är värdelöst.

Medlem

Resistance lever enbart på hypen som Halo gör vilket ger två extremt dåliga spel då inget av dom levererar på något sätt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

väntar tills detta är släppt och testat innan jag funderar på att köpa det.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Gears Of War 2 lever enbart på hypen som Halo gör vilket ger två extremt dåliga spel då inget av dom levererar på något sätt.

Fixed. Stämmer mycket bättre.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kommer bli mycket bra detta, ett måste för ps3 ägare.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Night Hawk:

Gears Of War 2 lever enbart på hypen som Halo gör vilket ger två extremt dåliga spel då inget av dom levererar på något sätt.

Fixed. Stämmer mycket bättre.

Men shit, är du tolv?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Inget att hesta upp sig över WaltX, redmac brukar ta åt sig personligen när man inte gillar de spelen han gillar.

Medlem

Också beta testat, extremt hektiskt, väldigt skoj.
Har det bokat, bör dimpa ner snart...


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Det fick ju sjukt högt betyg hos IGN!

Medlem
Skrivet av radiuz:

Det fick ju sjukt högt betyg hos IGN!

Inte bara IGN:

9.5/10 IGN US
9/10 GAMEPLAYER

9/10 OFFICIAL PLAYSTATION MAGAZINE UK
B+/A+ 1UP
97/100 GAMING HEAVEN
9.2/10 NZGamer
4.8/5 CHEAT CC
4/5 GAMEPRO
8.5/10 GAME INFORMER
9/10 WIRED
4.5/5 GAMESPY
A+/A+ GAMER.BLORGE
8/10 GAMEDAILY

Citat:

With everything we see in Resistance 2: huge boss battles, massive enemy encounters, 30 cinematics,
online 3-8 player co-op, offline co-op, splitscreen, competive gameplay and MyResistance.net free
tracking services, it?s extremely lucid that Resistance 2 isn?t a dream anymore. The developers made
a game with amazing replayability that totals more than 420 hours to unlock all the content. It?s very
difficult to play Resistance 2 without noting the orchestral direction, the high resolution graphical candies
laying around, and everything happening on screen. But here?s a strong suggestion to any potential
player: don?t worry about all that fight for humanity stuff. Simply stop for a second to look to the sky.
Try to breathe in the stench of victory in a torn America, or just watch how sunlight stretches the
reaches of Orick, California. Resistance 2 is more than just a game that does everything right in a first
person shooter. It?s an experience after all.

WHATIFGAMING


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Gow2 och R2 är ju rätt så likvärdiga, båda är kul men egentligen inget revolutionerande. Nästa generation fps på konsoll kommer inte förräns i Februari....


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Skrivet av Sito:

Gow2 och R2 är ju rätt så likvärdiga, båda är kul men egentligen inget revolutionerande. Nästa generation fps på konsoll kommer inte förräns i Februari....

Trodde xbox 720 och ps4 skulle dröja längre än så

Medlem

Blir nog att köpa till mellandagsrean eller nåt ^_^ Så mycket bra spel, men detta får inte glömmas.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Sito:

Gow2 och R2 är ju rätt så likvärdiga, båda är kul men egentligen inget revolutionerande. Nästa generation fps på konsoll kommer inte förräns i Februari....

Trodde xbox 720 och ps4 skulle dröja längre än så

Han menar ju kiiiillzoooone 2!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag tycker att R1 var extremt underskattat. Lite segt i början, men efter ett tag kommer man verkligen in i historien. Sen så är stilen på R1 för mig helt annorlunda mot andra fps jag jag spelat. Sina egna förväntningar kan alltid få ett spel att verka sämre än vad det verkligen är. Man måste ge saker en chans i denna tid av massförbrukning och blixtsnabba bedömmningar.
/m

1
Skriv svar